اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لنده خواستار شد

بهره‌گیری از امکانات نوین در آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی‌

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لنده با اشاره به پیشرفت تکنولوژی در جامعه گفت: بهره‌گیری و استفاده از تکنولوژی روز در آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی ضروری بوده و گام مؤثری در یادگیری خواهد بود.

بهره‌گیری از امکانات نوین در آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سروان دانا معماری ظهر امروز در حاشیه برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس و مهدهای کودک شهرستان لنده اظهار داشت: آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی در سطح جامعه کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله قوانینی هستند که در سراسر جهان تغییر ناپذیر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لنده گفت: آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی در طول سال‌های گذشته با تدابیری که مسئولان امر در سطح کشور اتخاذ کرده‌اند از مهدهای کودک و مدارس ابتدایی آغاز شده و هم‌اکنون به دستاوردهای مهمی دست یافته که نمونه بارز آن را می‌توان کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در سال‌های گذشته عنوان کرد.

معماری تصریح کرد: کاهش تلفات و خسارات ناشی از تصادفات از مهمترین اهداف راهنمایی و رانندگی بوده که باید به آن دست یافت.

وی با اشاره به نحوه برخورد افسران و نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی با مردم‌ گفت: نیروهای کادر و وظیفه پلیس راهنمایی و رانندگی برخوردی جز مردم‌داری همراه با قانون‌مداری نخواهند داشت و اگر برخوردی از سوی نیروها مشاهده گردد که در شأن مردم نباشد با برخورد جدی روبه‌رو خواهد شد.

معماری با اشاره به پیشرفت تکنولوژی در جامعه گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی هم باید هم‌گام با پیشرفت تکنولوژی بهترین بهره را از آن برده و برای آموزش از تکنولوژی روز استفاده کند.

وی یادآور شد: نمایش کلیپ‌های آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی یکی از اثرگذار‌ترین روش‌ها برای یاد گیری قوانین است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لنده خاطر نشان ساخت: فرهنگ‌سازی در امر ترافیک باید هر چه سریع‌تر انجام شود تا نظم و انضباط در سطح شهر برقرار شود.

انتهای پیام/82013/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول