اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه ویژه پارس انجام شد

طرح تحلیلی و توصیفی گفتگو و توسعه پایدار رونمایی شد

طرح تحلیلی و توصیفی گفتگو و توسعه پایدار با محوریت همسویی میان گروه‌های ذینفع در منطقه ویژه پارس رونمایی شد.

طرح تحلیلی و توصیفی گفتگو و توسعه پایدار رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور معاون وزیر نفت، رئیس موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی و جمعی از مسئولان منطقه ویژه پارس جنوبی، طرح تحلیلی و توصیفی گفتگو و توسعه پایدار با محوریت همسویی میان گروه‌های ذینفع رونمایی شد.

مشاور اجتماعی وزیر نفت در این مراسم اظهار داشت: این طرح به عنوان یک فرآیند در پی مشارکت ذینفعان کلیدی و حمایت آنها در طراحی، تدوین و اجرای طرح‌های مشابه در رفع چالش‌های اولویت‌دار در دستیابی به توسعه پایدار در صنایع نفت و گاز در کشور به عنوان یکی از استراتژی‌های مشترکی است که با هدف پایدار کردن نتایج به‌دست آمده، به اجرا در آمده است.

سید امیر طالبیان با اشاره به رونمایی زودتر از موعد این طرح خاطرنشان کرد: این پروژه مشارکتی در فازهای متعدد و با محوریت نفت و جامعه، نفت و فرهنگ، نفت و محیط زیست و با هدف برقراری تعامل دوسویه بین صنعت نفت و محیط پیرامونی در راستای توسعه پایدار و متوازن پایتخت انرژی کشور انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: این طرح عظیم در راستای سیاست‌های ابلاغی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های برنامه پنجم توسعه به عنوان پیوست فرهنگی پروژه‌های صنعت نفت در این منطقه عظیم اقتصادی و انرژی انجام شده است.

این مسئول تأکید کرد: نقش پارس جنوبی در صنعت نفت یک نقش کلیدی و مهم است و روز به روز شاهد رشد و پیشرفت این منطقه در عرصه‌های مختلف هستیم.

براساس این گزارش، در مراسمی با حضور معاون وزیر نفت، مدیران شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس و نمایندگان جامعه محلی از گزارش تحلیلی - توصیفی طرح گفتگو و توسعه پایدار در ایران با محوریت ایجاد همسوئی میان گروه‌های ذینفع رونمایی شد.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول