اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اسکواش خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری مسابقات اسکواش به‌مناسبت روز دانشجو

دبیر هیئت اسکواش خراسان جنوبی از برگزاری یک دوره مسابقات اسکواش دانشجویان دانشگاه بیرجند خبر داد و گفت: این مسابقات به مناسبت روز دانشجو و با شرکت 37 ورزشکار برگزار شد.

برگزاری مسابقات اسکواش به‌مناسبت روز دانشجو

محمدرضا خراشادی‌زاده امروز در گفت‌‌وگو  با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نخستین دوره از مسابقات اسکواش دانشجویی در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 37 نفر از دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه بیرجند که در واحد درسی دانشگاهی خود رشته اسکواش را می‌گذرانند، حضور داشتند.

تعامل هیئت دانشگاه‌های  خراسان جنوبی و هیئت اسکواش

دبیر هیئت اسکواش خراسان جنوبی از تعامل بین هیئت و دانشگاه‌های استان خبر داد و تصریح کرد: با مساعدت دانشگاه بیرجند، در مسابقات اسکواش دانشجویی 18 نفر از دانشجویان رشته مدیریت ورزشی به مصاف هم رفتند که در پایان حسین خرمی برسکوی قهرمانی ایستاد، حسین امیری نایب قهرمان شد و ابوالفضل محمد‌زاده رتبه سوم را از آن خود کرد.

خراشادی‌زاده خاطر نشان کرد: تعداد 19 دانشجوی رشته تربیت بدنی در گرایش  فیزیولوژی در مسابقات اسکواش با یکدیگر به رقابت پرداختند که مصطفی بیابانی رتبه نخست را از آن خود کرد، مصطفی عامری در جایگاه دوم ایستاد و حسن رمضانی نیز در سکوی سوم قرار گرفت.

هیئت اسکواش خراسان جنوبی به مساعدت مالی اداره کل ورزش  جوانان نیاز دارد

وی در راستای کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یادآور شد: از ابتدای سال جاری چندان مساعدت مالی که شایسته فعالیت‌های هیئت باشد از جانب اداره کل ورزش و جوانان استان  صورت نگرفته است که این امر سبب افول فعالیت‌های ورزشی هیئت اسکواش نسبت به گذشته شده است.

دبیر هیئت اسکواش خراسان جنوبی در پاسخ به سئوال خبرنگار در ارتباط با انتخاب مربیان ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان، اذعان داشت: هیئت اسکواش خراسان جنوبی از جمله هیئت‌هایی است که با فدراسیون تعامل بسیار خوبی دارد و از مربیان در حد آسیایی برخوردار است و این مربیان بصورت رایگان برای رشد ورزش اسکواش با هیئت همکاری داشته‌اند و حق‌الزحمه‌ای نیز دریافت نکرده‌اند در عین حال بدلایل نامشخص تاکنون مربیان این هیئت در لیست مربیان برتر جایی نداشته‌اند که قابل تامل است.

انتهای پیام/69014/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول