اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی شهردار شیراز خبر داد

بودجه 93 شهرداری شیراز دی‌ماه امسال تحویل شورا می‌شود

معاون برنامه‌ریزی شهرداری شیراز گفت: بودجه 93 شهرداری شیراز دی‌ماه امسال تحویل شورا می‌شود.

بودجه 93 شهرداری شیراز دی‌ماه امسال تحویل شورا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد طالب‌نژاد عصر امروز در هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، گزارشی از عملکرد معاونت برنامه‌ریزی شهرداری شیراز، ارائه داد.

وی افزود: پیش‌بینی‌های خوبی برای مدیریت بودجه انجام شده است و بودجه سالانه شهرداری را به چند بخش تقسیم کرده‌ایم و بودجه هر یک از سازمان‌ها و معاونت‌های تابعه را سه‌ماهه بررسی و متناسب با نیازها و پیشرفت کار ابلاغ می‌کنیم.

طالب‌نژاد بیان داشت: شهرداری تا 27 دی‌ماه امسال، بودجه سال آینده را ارائه می‌دهد؛ همچنین گزارش‌های تحلیلی بودجه امسال نیز تهیه شده‌اند.

در ادامه این جلسه، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با قدردانی از عملکرد طالب‌نژاد، تصریح کرد: ما نماینده مردم هستیم و حتی اگر نظرمان نظر تمام اعضای شورا نباشد، باز نیز باید ابراز کرده چرا که باید از حق مردم دفاع کنیم.

در ادامه محمدرضا هاجری، عضو شورای اسلامی این شهر با تذکر اینکه در برابر گزارش‌ها تنها به قدردانی اکتفا نشود، بر لزوم طرح پرسش و انتقاد از طرح‌ها تأکید کرد.

وی افزود: لازم است که اگر در جلسه علنی شورای شهر، گزارش کار ارائه شد در همان جلسه کاستی‌ها و مشکلات از سوی اعضا مطرح شده و توسط شهرداری پاسخ داده شود و البته نباید از یاد برد که شهرداری اقدامات خوبی را انجام داده است و می‌دهد.

هاجری با بیان اینکه من خود یکی از مدافعان شهردار هستم، خاطرنشان کرد: نباید با ارائه برخی گزارش‌ها چهره‌ای بزک‌کرده از شهر به مردم ارائه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه اظهارات این عضو شورا ابراز داشت: اگر انتقال انتقادات به دستگاه‌های مختلف ثمربخش نبود پس از آن در جلسه علنی شورا مطرح می‌کنیم.

غلام‌مهدی حقدل با بیان اینکه نطق‌های پیش از دستور اعضای شورای اسلامی شهر تنها نظرات شخصی اعضا و نه نظرات مجموعه شورا است، گفت: نظرات شورا به صورت رسمی در قالب مصوبات، اعلام و ابلاغ می‌شود.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر شیراز نیز در ادامه ارائه نظرات اعضای شورا درباره گزارش ابتدای جلسه، خاطرنشان کرد: در شورای شهر نباید شعار عوام‌فریبانه باشد و افکار عمومی را فریب داد بلکه باید در پی خدمت به مردم باشیم.

محسن معین در پایان بیان کرد: من خود بارها درباره مشکلات شهر انتقاداتی به شهرداری داشته‌ام و این را تمام اعضای شورا و دیگر دوستان نیز می‌دانند و کسی نیز طرفدار بی‌چون و چرای شهرداری نیست و اگر خطایی در مطالب عنوان شده، مشاهده شد باید تذکر داد.

انتهای پیام/2448/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول