اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد:

بهای خدمات در بودجه 93 شهرداری مشهد بازنگری می‌شود

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور اداری شورای شهر مشهد از بازنگری نرخ عوارض و بهای خدمت در بودجه 93 شهرداری مشهد خبر داد.

بهای خدمات در بودجه 93 شهرداری مشهد بازنگری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد سهیلی عصر امروز با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: یکی از بخش‌های اصلی در بودجه شهرداری مربوط به بخش درآمدها و بهای خدمات و عوارض است که به همین منظور در حال هماهنگی با سطح کشوری برای تغییر نرخ (P) هستیم.

وی با اعلام اینکه برای سال 93 امکان افزایش نرخ (P) وجود دارد، تصریح کرد: بحث عوارض به عنوان یکی از درآمدهای پایدار شهرداری شناخته می‌شود که بر اساس آن نظامات بودجه نیز تعریف می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه شورای چهارم در نظر دارد در سال 93 بودجه شهرداری را به دو بخش بودجه درآمدی و مشارکتی تقسیم کند، اظهار کرد: از این طریق رقم بودجه به نرخ واقعی خود نزدیک‌تر شده و برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف شهرداری مناسب‌تر خواهد شد.

سهیلی در ادامه ایجاد سازوکار و نظاماتی که در آن امکان افزایش مشارکت مردمی برای پرداخت عوارض وجود داشته باشد را از اهداف اصلی این دوره از تعیین بودجه خواند و گفت: مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند که با پرداخت عوارض می‌توانند زمینه خدمت‌رسانی مطلوب شهرداری را فراهم کنند.

وی عمده‌ترین هدف ارائه و تنظیم بودجه 93 را توجه به بالا بردن مشارکت‌های مردمی در بحث درآمدی و خدمت‌رسانی دانست.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول