اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان بعد از هفتمین شکست:

توان شهرداری بیشتر از این نیست / بسکتبال گرگان 2 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اعلام اینکه توان تیم ما با این بودجه بیشتر از این نیست، گفت: بسکتبال گرگان برای داشتن یک تیم خوب 2 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

توان شهرداری بیشتر از این نیست / بسکتبال گرگان 2 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسدالله کبیر امشب پس از باخت مقابل بسکتبال پتروشیمی ماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شرایطی که تیم ما دارد توان ما بیشتر از این نیست.

وی افزود: این بازیکن خارجی که به ما اضافه شده هنوز جا نیفتاده و زمان می‎برد تا با تیم هماهنگ شود.

کبیر بیان کرد: با این بودجه‎ توان تیم همین است، برخی بازیکنان هم دیر به ما ملحق شدند و خیلی از بازیکنان آماده نیستند اما تیم روز به روز شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: در حال حاضر بین دو نیم فصل 16 روز زمان وجود دارد که می‎توانیم یک هفته آن را به بدن‎سازی اختصاص دهیم تا بازیکنان را برای دور برگشت مسابقات آماده کنیم.

کبیر تاکید کرد: امروز تیم نسبت به بازی‎های گذشته خیلی بهتر بازی کرد و در دفاع و حمله خوب بازی کردیم.

وی افزود: من نمی‎خواهم قیاسی را انجام دهم ولی تیم ماهشهر بودجه‎ای که گذاشته با تیم ما قابل مقایسه نیست؛ دو تیم پتروشیمی که یکی به نام ماهشهر و دیگری به نام بندرامام است هر دو توانمند هستند و از بودجه بالایی برخوردارند.

وی متذکر شد: توان ما هم بیشتر از این نیست و این بازیکن را هم که آوردیم با اما و اگر بازی می‎کند و باید هزینه‎هایش را به صورت‎های مختلف فراهم کنیم.

کبیر اعلام کرد: این بازیکن در ماه 7 هزار دلار می‎گیرد و بازیکنی است که در اروپا بازی کرده و بازیکن خوبی است؛ هرچند که یک بازیکن خوب در تیم را به راحتی تیم حریف فشار می‎آورد و اجازه نمی‎دهد تاثیر مثبتی در تیم داشته باشد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: ولی این بازیکن در ابتدا خوب کار کرد و در کل هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و با توجه به اینکه بسکتبال ما یک بسکتبال فیزیکی است بازیکنی می‎تواند موفق باشد که از قدرت‎بدنی بالایی برخوردار باشد.

وی در انتقاد نسبت به فشردگی بازی‎ها گفت: فشردگی بازی‎ها بسیار بالا است و در فرصت کم بین دو بازی به هیچ وجه زمان برای بدن‎سازی نداریم.

کبر گفت: فشردگی مقصر باخت ما نیست و مقصر خود ما هستیم، ما باید شرایطی داشته باشیم تا بازیکنان از زمانی که تمرینات ما آغاز می‎شود با هم تمرین کنند و با انجام بازی‎های تدارکاتی با یک آمادگی کامل به بازی‎ها وارد شویم.

وی در خصوص اضافه کردن بازیکن گفت: می‎توانیم بازیکن بیاوریم اما هزینه‎اش از کجا باید تامین شود؟، همین الان برای 500 میلیونی که به بسکتبال گرگان داده شد در شورای اسلامی شهر گرگان هر روز اعتراض‎هایی دیده و شنیده می‎شود.

کبیر بیان کرد: حداقل برای بسکتبال گرگان باید 2 میلیارد تومان هزینه را در نظر بگیریم و اگر این تیم می‎خواهد تیمی باشد که در شان و منزلت شهر گرگان باشد باید مسئولان هم کمک کنند.

وی در خصوص اینکه آیا نسبت به موفقیت در لیگ امسال امیدی دارید یا خیر گفت: من هیچ موقع ناامید نیستم چون سه سال است که این شرایط را داریم و امسال هواداران یک مقدار صبرشان کم شده است.

کبیر در خصوص از دست دادن پرتاب‎های پنالتی و شوت‎های درون بازی گفت: ما هر روز پرتاب پنالتی را در تمرینات با جریمه برای بازیکنان در نظر می‎گیریم و مسائل سالن و جو بازی را هم به آنها تذکر می‎دهیم تا عملکرد خوبی داشته باشند.

وی در پایان ابراز داشت: البته امروز بچه‎ها نسبت به توانشان زحمت کشیدند ولی توان تیم بیشتر از این نیست و امیدواریم در بازی‎های آینده پیروزی به دست بیاوریم.

انتهای پیام/83004/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول