اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

بدهکار هیچ جناحی نیستم / به مشی اعتدال پایبندم

استاندار فارس با بیان اینکه به مشی اعتدال پایبندم، گفت: پیش از این نیز اعلام کرده‌ام که نه خیمه‌ای در اردوگاه چپ و نه در اردوگاه راست زده‌ام.

بدهکار هیچ جناحی نیستم / به مشی اعتدال پایبندم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید محمد احمدی بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز با وی، با تشکر از حضور دانشجویان عضو این انجمن، تشکل‌های دانشجویی را پاک‌ترین مجموعه‌های کشور خواند که در پی کسب قدرت نیستند.

وی با بیان اینکه خود نیز از جامعه دانشگاهیان کشور است افزود: حرف دل دانشجویان و بحث‌های شما را درک می‌کنم و پیش از این نیز اعلام کرده‌ام که مشکلات این استان با هم‌دلی بین نهادهای مختلف، امام جمعه شیراز، نمایندگان مجلس و نمایندگان مجلس خبرگان و بزرگان دیگر مرتفع می‌شود.

احمدی ادامه داد: به دنبال تقسیم قدرت میان نزدیکان خود و باندهای سیاسی نیستم زیرا قدرت اصلی متعلق به شهدای گرانقدر و مردم عزیز است و من به خود اجازه تقسیم خون شهدا را نمی‌دهم.

نماینده عالی دولت در فارس اضافه کرد: من پیش از این نیز اعلام کرده‌ام که نه خیمه‌ای در اردوگاه چپ و نه در اردوگاه راست زده‌ام و به مشی اعتدال پایبندم، برای مثال چند روز گذشته صبح با گروهی از اصلاح‌طلبان و بعد از ظهر با جمعی از اعضای حزب موتلفه اسلامی این استان جلسه داشتم.

استاندار فارس در بخش پایانی سخنان خود خواستار ادامه ارتباط تشکل‌های دانشجویی و انجمن اسلامی با وی شد و بیان کرد: همان‌گونه که رئیس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت که دانشجویان هرجا کوتاهی دیدند باید فریاد بزنند ما نیز اعلام می‌کنیم آماده شنیدن نظرات دانشجویان هستیم.

در ابتدای این دیدار که در دفتر استاندار فارس برگزار شد، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز توضیحاتی پیرامون تشکل متبوع خود ارائه کرد و سپس با بررسی وضعیت این استان در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مواردی که از نظر انجمن اسلامی باید در اولویت کاری مدیریت کلان فارس قرار گیرد را توصیه کرد.

رضا نجابت از استاندار فارس به خاطر اینکه مشی اعتدال را در انتصابات مدیران این استان در پیش گرفته و موضع مناسبی در قبال عناصر موثر در فتنه در استان داشته است تشکر و اظهار امیدواری کرد که این مشی ادامه پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به زمزمه‌های تغییر مدیریت در دانشگاه شیراز اشاره کرد و ابراز داشت: تغییر مدیریت حق وزیر جدید است و ما نیز از مسئولان که در نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند حمایت می‌کنیم اما عناصری که صحنه‌گردان فتنه بوده‌اند نباید در مدیریت‌های این استان به ویژه دانشگاه شیراز قرار گیرند که همان مشی استاندار این استان است.

این دانشجو همچنین خواستار ارتباط هرچه بیشتر استاندار فارس با بدنه تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌های این استان شد.

انتهای پیام/2448/صا40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول