اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

مهمترین شاخصه جنبش دانشجویی، ولایت‌پذیری است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز مهمترین شاخصه جنبش دانشجویی، ولایت‌پذیری است.

مهمترین شاخصه جنبش دانشجویی، ولایت‌پذیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در مراسم 16 آذر روز دانشجو که با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد برگزار شد، گفت: عده‌ای می‌خواهند جنبش دانشجویی را نادیده بگیرند اما باید به آنها اعلام کنیم که جنبش دانشجویی هنوز زنده است.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های دولت تدبیر و امید بر مبنای اعتدال است، اظهار کرد: آن دسته از افرادی که می‌خواهند جنبش دانشجویی را نادیده بگیرند بدانند که دنبال فتنه هستند و جنبش دانشجویی و نسل جوان ما امروز با بصیرت و تفکر ولایی جلو می‌آید.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: همین تفکر دانشجویی بود که در 8 سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز جنبش دانشجویی مهمترین یا رو یاور رهبری هستند زیرا این جنبش ریشه‌دار و تاریخی است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز جوان دانشجوی ما بیدار است و دشمن را به خوبی می‌شناسد همان طوری‌که در سال 1332 دانشجویان ما با بصیرت در مقابل آمریکا ایستادند امروز این قشر فرهیخته به خوبی تشخیص داده‌اند که در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کنند.

وی افزود: متاسفانه بعضی‌ها مسیر و راه را اشتباه گرفته‌اند اما به آنها اعلام می‌کنیم که امروز ما دانشگاه و دانشجویانی داریم که به عنوان افسران جنگ نرم و مدافعان مسیر ولایت ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: خواسته‌های دانشجویان امروز پیشرفت، عدالت و به سمت جلو حرکت کردن است که باید زمینه برای این حرکت و پیشرفت‌ها توسط مسئولان فراهم شود.

حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه باید آسیب‌شناسی و جلوی آفت‌ها را گرفت، خاطرنشان کرد: افرادی که نقش پیاده‌نظام دشمنان را ایجاد می‌کنند اینها نمی‌توانند که در جنبش دانشجویی نقش داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز خدا را شاکریم که نسل جوان، آگاه و با بصیرت و هوشیار، حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران را به خوبی در مسیر درست پیش می‌برند.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: ما می‌خواهیم افکار و اندیشه‌ها رواج پیدا کند و فرهنگ دینی در میان جوانان ما ایجاد شود.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: به لطف خدا امروز دانشگاه اسلامی در سراسر ایران اسلامی تشکیل شده و هم تراز با نظام مقدس جمهوری اسلامی، این مسیر درست را طی می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان ما الگو هستند، خاطرنشان کرد: 16 آذر یک روز ماندگار، حماسی، با بصیرت و دینداری و روز استکبار ستیزی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز ارتباط بین دانشجویان و ولایت یک ارتباط پایدار است که دشمنان نیز از این ارتباط صمیمی و پایه‌دار هراس دارند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز ایستادگی دانشجویان باعث شده که از زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها جلوگیری شود و آنها نیز به قدرت جنبش دانشجویی ما پی ببرند.

لازم به ذکر است مراسم روز دانشجو با حضور بسجیان دانشگاه‌های شهرستان خرم‌آباد در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2304/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول