اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی شهرداری اصفهان:

طرح میدان امام علی (ع) در 5 جبهه کاری فعال است

معاون عمرانی شهرداری اصفهان گفت: پروژه میدان امام علی (ع) همچنان در 5 جبهه کاری فعال است.

طرح میدان امام علی (ع) در 5 جبهه کاری فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن به روند اجرایی پروژه میدان امام علی (ع) در بخش‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: هم اکنون ساختمان فضای چندمنظوره جنوبی نیز اجرا شده است.

وی به شرح عملیات اجرایی انجام‌ شده در پارکینگ شمالی عبدالرزاق پرداخت و گفت: دیوار چینی بلوکی به متراژ 970 مترمکعب و بتن‌ریزی سخت‌کننده کف 6600 مترمربع و 800 کفشوی‌ها و یک هزار متر سیستم اطفا حریق انجام شده است.

معاون عمرانی شهرداری با اشاره به عملیات اجرایی پروژه‌های 8،9 و 10 اظهار کرد: تاکنون عملیات اجرایی 10 متر از 40 متر درز ژوئن در کف و سقف تجاری‌ها انجام شده است و همچنین 20 مترمربع کناف سقف پارکینگ 1 تکمیل شده است و به زودی پایان می‌یابد و رنگ‌آمیزی ترافیکی کف و بدنه 100 متر از پارکینگ نیز به زودی انجام می‌شود.

وی از نازک‌کاری پروژه A6 سخن به میان آورد و افزود: سعی می‌شود در این طرح پس از اجرای طاق آهنگ محور A که 51 دهانه آن انجام‌شده و نما چینی تراز بالای پشت این محور که از 51 دهانه، 17 دهانه آن انجام‌شده و راسته خفته محور D که از 3 دهانه، 6 دهانه آن انجام شده است و طاق آهنگ محور CD که از 38 دهانه 37 دهانه آن انجام شده است هر چه سریع‌تر عملیات نازک‌کاری در تراز 1 شامل همه عملیات معماری و تأسیسات و اجرای عملیات نما چینی و بندکشی شروع کنیم.

قاری‌قرآن به پروژه دستگاه پله‌ها و چهارسوی A6-A9 اشاره و تصریح کرد: دستگاه پله شماره 1 تا 5 انجام‌شده و تنها مقدار 60 تن از نصب اسکلت دستگاه پله شماره 5 باقی مانده است که به‌زودی به پایان می‌رسد.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی در دیگر قسمت‌های پروژه A6 ،A9 نظیر شروع سنگ کف P1 اجرای طاق آهنگ P1 و بتن سقف کامپوزیت تراز 2-3 و آمارتور، قالب و بتن دیوار حائل P3، حفاری سپتیک و قالب‌بندی و بتن‌ریزی P3 و تکمیل نصب اسکلت فلزی P4 ،P5 و آرماتور، قالب و بتن سقف سپتیک P5 و اجرای ستون‌های اطراف طاق چشمه چهارسو اجرای طاق گنبدی چهار سو در دست اجراست.

انتهای پیام/2301/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول