اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برخلاف اعلام قبلی صورت می‌گیرد

حضور جزینی در مجمع هیئت کشتی استان اصفهان

برخلاف اخبار اعلام شده مبنی بر کنار گذاشتن رسول جزینی از مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اصفهان، وی مجوز حضور در مجمع را به دست آورد.

حضور جزینی در مجمع هیئت کشتی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از لغو چندباره قرار است فردا مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اصفهان با حضور دبیر این فدراسیون برگزار شود.

صبح امروز در گفت‌وگو با رسول جزینی از کاندیداهای هیئت کشتی مشخص شد که وی به دلایلی نامشخص از این مجمع کنار گذاشته شده است و نمی‌تواند با سایر کاندیداها رقابت کند.

با این حال براساس آخرین اخبار اعلام شده، جزینی نیز مجوز حضور در این مجمع را بدست آورده و می‌تواند به همراه 8 نفر دیگر برای برعهده گرفتن ریاست هیئت کشتی اقدام کند.

این در حالی بود که رسول جزینی، معاون امور توسعه اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و سرپرست هیئت کشتی این استان، کنار گذاشته شدن وی از جمع کاندیداهای هیئت کشتی را تأیید کرده بودند، اما به دلایلی که هنوز مشخص نشده است، امکان شرکت در این مجمع را به دست آورد.

به گزارش فارس، با توجه به اتفاقات رخ داده به نظر می‌رسد فردا ورزش اصفهان شاهد مجمع پر سر و صدایی باشد اما امیدواریم متولیان امر دلیل قانع کننده‌ای درخصوص حذف جزینی و در ادامه بازگشت وی به این مجمع ارائه کنند.

انتهای پیام/63006/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول