اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان خبر داد

اجرای طرح غنی‌سازی فعالیت‌های یاد‌دهی ـ یاد‌گیری برای دانش‌آموزان اصفهانی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: طرح غنی‌سازی فعالیت‌های یاد‌دهی ـ یاد‌گیری از پنج‌شنبه هفته جاری در میان دانش‌آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی اصفهان اجرا می‌شود.

اجرای طرح غنی‌سازی فعالیت‌های یاد‌دهی ـ یاد‌گیری برای دانش‌آموزان اصفهانی

ابوطالب جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان آموزش‌های عملی را یکی از مهم‌ترین نیاز‌های امروز جامعه دانست و اظهار کرد: آموزش‌های عملی و مهارتی باید از سنین کودکی در میان افراد نهادینه شود.

وی ارائه آموزش‌های مهارتی به دانش‌آموزان را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی آموزش فنی و حرفه‌ای استان دانست و اضافه کرد: فنی و حرفه‌ای با انجام اقدامات لازم در این زمینه نسبت به تربیت نیرو‌های انسانی توانمند و مهارت‌دیده برای استان تلاش می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به همکاری این اداره با آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در حال حاضر تفاهمنامه‌ای بین آموزش فنی و حرفه‌ای با آموزش و پرورش استان در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی به دانش‌آموزان دوره ابتدایی در اصفهان منعقد شده است.

وی به ضرورت اجرای این تفاهمنامه در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی در میان دانش‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: طرح غنی‌سازی فعالیت‌های یاد‌دهی-یاد‌گیری از پنج‌شنبه هفته جاری در میان دانش‌آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی اصفهان اجرا می‌شود.

جلالی با بیان اینکه در شهر اصفهان شش ناحیه آموزش و پرورش وجود دارد، تاکید کرد: دانش‌آموزان پسر پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی می‌توانند با شرکت در این دوره آموزشی نسبت به مهارت‌آمیزی خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه حضور هر دانش‌آموز در یکی از رشته‌های این طرح به مدت یک ماه است، افزود: هر دانش‌آموز پس از حضور در یک رشته می‌تواند در یکی دیگر از رشته‌های فنی طرح غنی‌سازی فعالیت‌های یاد‌دهی-یاد‌گیری شرکت کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به ارائه گواهی حضور در دوره پس به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح گفت: دانش‌آموزان در این طرح می‌توانند در رشته‌های فنی مانند فناوری خودرو، مکاترونیک، برق خودرو و تراش CNC شرکت کنند.

انتهای پیام/63004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول