اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از دومین همایش پیشکسوتان ورزش کرمان گزارش می‌دهد

از رفت و آمد مدیرکل با بالابر تا حضور پیشکسوتان با عصا

همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان کرمان در حالی برگزار شد که برای دومین بار طی چند روز گذشته برگزار شده است.

از رفت و آمد مدیرکل با بالابر تا حضور پیشکسوتان با عصا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان کرمان در حالی پیش از ظهر امروز برگزار شد که مشابه این همایش چند روز قبل نیز برگزار شده بود.

محمد فولادی‌ماهانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ابتدای این برنامه با اشاره به جایگاه والای پیشکسوتان در ورزش اظهار داشت: پیشکسوتان کوله‌باری از تفکرات و ایده‌ها را با خود به همراه دارند، ما باید با حفظ و ارج نهادن به مقام مو سپیدان ورزش از تجربیات و دانش آنها در پیشرفت و توسعه رشته‌های مختلف ورزشی استفاده کنیم.

فولادی بیان داشت: نکته‌ای که در سال‌های پایان خدمت مطرح می‌شود، این است که چگونه می‌توان بعد از اتمام خدمت از حال دوستان باخبر شد و ساعاتی را با آنها گذراند.

وی ادامه داد: اگر چه بعضی از بازنشستگان، مکان‌هایی مانند پارک را برای دور هم جمع شدن انتخاب می‌کنند، اما دایر کردن مکانی که به صورت دائمی امکان دیدار با دوستان را فراهم کند از برنامه‌هایی بود که در دستور کار قرار داشت و سرانجام محقق شد.

فولادی‌ماهانی هدف از جمع شدن در خانه پیشکسوتان را علاوه بر مباحث انسانی و عاطفی‌ بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان عنوان کرد و گفت: جمع شدن پیشکسوتان در کنار هم‌ هزاران سال تجربه است که این تجربیات را در هیچ کتابی نمی‌توان یافت.

در ادامه این نشست محمد صنعتی از ورزشکاران با سابقه استان کرمان در دهه‌های گذشته و مدیر خانه پیشکسوتان ورزش استان کرمان اظهار داشت: خانه پیشکسوتان استان کرمان در 12 فروردین ماه سال جاری افتتاح شد، فعالیت این مرکز می‌تواند نقش زیادی در اتحاد و همدلی اهالی ورزش و پیشکسوتان داشته باشد.

وی افزود: دفتر خانه پیشکسوتان ورزش استان کرمان همه روزه از ساعت 9 صبح به روی پیشکسوتان ورزش باز است.

صنعتی خاطر نشان کرد: با ارسال فراخوانی به تمام شهرستان‌های استان کرمان از پیشکسوتان آنها دعوت کردیم که به عضویت خانه پیشکسوتان درآیند تا با جمع شدن در کنار هم از احوال هم اطلاع پیدا کنند.

در این مراسم از تعدادی از پیشکسوتان ورزش استان با اهدای لوح قدردانی شد.

این مراسم همراه با حواشی نیز بود، محمد فولادی‌ماهانی که چند ماهی است با بیماری دیسک کمر دست و پنجه نرم می‌کند به دلیل آن که اداره کل ورزش و جوانان از داشتن آسانسور محروم است به وسیله  بالابر از طبقه دوم خود را به سالن هم کف و محل برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان رساند.

فتح‌الله نژادزمانی نیز در این مراسم حضور داشت، مدیر اسبق ورزش استان کرمان و باشگاه مس در این نشست در کنار سایر پیشکسوتان بود و از سوی خانه پیشکسوتان تجلیل شد.

جمعی از مو سپیدان ورزش استان با کمک عصا خود را به محل برگزاری مراسم رساندند تا در کنار ورزشکاران سابق خاطرات گذشته را مرور کنند.

محمد نصیری نایب رئیس فدراسیون پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم حضور داشت و از سوی خانه پیشکسوتان تجلیل شد.

انتهای پیام/80011/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول