اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین:

ورزش در ورامین در جریان است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با ارائه گزارشی از وضعیت ورزش این شهرستان گفت: ورزش در ورامین در جریان است.

ورزش در ورامین در جریان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجید بذرافشان یکشنبه‌شب طی جلسه‌ای با محسن خوانساری فرماندار جدید شهرستان ورامین به ارائه گزارشی کامل از وضعیت ورزش و جوانان ورامین در زمینه‌های مختلف پرداخت.

وی گفت: ورامین در حال حاضر در لیگ‌های برتر کشور می‌درخشد و تیم‌هایی نظیر تیم والیبال متین ورامین که هم‌اکنون با چهار امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد و یا تیم تکواندوی شهرداری ورامین که بدون شکست در صدر جدول لیگ برتر تکواندوی کشور یکه‌تازی می‌کند و حتی بانوان ورامینی در لیگ هاکی اسکیت برتر کشور می‌درخشند و این خود حاکی از استعداد جوانان این شهرستان و پتانسیل ورزشی منطقه نیز است.

وی در ادامه به بحث پروژه‌های ورزشی در حال ساخت ورامین پرداخت و از استادیوم 5 هزار نفری به‌عنوان مهمترین پروژه نام برد و ابراز امیدواری کرد که مشکل این پروژه با لطف مسئولان شهرستان حل و ساخت این استادیوم از سر گرفته شده و زمین چمن مصنوعی ورامین که در مراحل پایانی ساخت خود به سر می‌برد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در همین راستا عنوان کرد: یکی از اهداف ما برای رشد ورزش شهرستان نوسازی اماکن ورزشی است که در حال حاضر در شهرستان مورد استفاده ورزشکاران قرار می‌گیرد، مانند استادیوم تختی و اماکن دیگر ورزشی ورامین که دارای قدمت زیادی هستند و باید بازسازی و ترمیم شوند تا ورزشکاران بتوانند بهره‌برداری بهتری از این اماکن انجام دهند.

بذرافشان همچنین به بیان برنامه‌های آینده اداره ورزش و جوانان ورامین پرداخت و از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در تاریخ هشتم دی ماه سال‌جاری و همچنین کنگره شعر استانی با موضوع ورزش در اوایل سال 93 خبر داد.

وی در مورد بحث جوانان نیز عملکرد انجام شده نظیر راه‌اندازی کمیته جوانان، پیگیری و تلاش برای راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزشکاران و جوانان، راه‌اندازی شورایعالی ورزش و جوانان و همچنین راه‌اندازی گروه نخبگان جوان اداره ورزش و جوانان را نام برد.

بحث جوانان بسیار مهم است

فرماندار شهرستان ورامین نیز ضمن تشکر از زحمات بذرافشان بحث جوانان را بسیار مهم دانست و اهمیت و توجه به این موضوع را یکی از راه‌های موفقیت اداره ورزش و جوانان عنوان کرد.

محسن خوانساری حمایت خود از ورزش شهرستان را اعلام کرد و بیان داشت: تمام تلاش خود را برای ارتقای ورزش ورامین انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/2462/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول