اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 آذرماه صورت می‌گیرد

برگزاری همایش پژوهش در فریدن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن گفت: 25 آذرماه جاری همایش پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر فریدن برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پژوهش در فریدن

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، حسین محمد صالحی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان و مسئولان شهرستان ضمن تبریک روز دانشجو از برگزاری همایش پژوهش و تجلیل از پژوهشگران شهرستان فریدن خبر داد.

وی افزود: این همایش در روز دوشنبه 25 آذرماه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن برگزار می‌گردد و سخنران این مراسم نیز دکتر نبی‌الله یارعلی عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن نقش پژوهش را در فرآیند دانشگاه مهم و حیاتی بیان داشت و خاطرنشان کرد: در این همایش از پژوهشگران برتر شهرستان تجلیل خواهد شد.

وی همچنین از تجهیز و راه‌اندازی اینترنت دانشگاه آزاد اسلامی و متصل شدن به فیبر نوری کشور خبر داد.

صالحی افزود: عملیات احداث سر در ورودی و مسجد دانشگاه از فروردین سال 93 آغاز می‌گردد.

وی فضای محدود دانشگاه پیام نور شهرستان فریدن را با توجه به تعداد بالای دانشجویان این دانشگاه در خور شهرستان ندانسته و از مسئولان مربوطه پیگیری ساخت دانشگاه پیام نور شهرستان را خواستار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولان شهرستان به وضعیت بعضی از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر اشاره داشت و گفت: از آنجا که بعضی از دانشجویان در این شهرستان مهمان هستند می‌طلبد که شهردار و شورای اسلامی شهر نگاه ویژه‌ای به مسائل شهر داران داشته باشند.

لازم به ذکر است که تعداد یک هزار و 44 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن در 26 رشته در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و در سال 91 تعداد دو رشته به این رشته‌های این دانشگاه اضافه شد.

انتهای پیام/2301/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول