اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین:

متولیان وقف قزوین تجلیل می‌شوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: هم‌زمان با گرامیداشت برنامه‌های هفته وقف در قزوین از متولیان و خادمان عرصه وقف در استان قزوین تجلیل می‌شود.

متولیان وقف قزوین تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اوقاف قزوین حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی اظهار داشت: وقف یک سنت حسنه و پسندیده است که از طریق آن می‌توان بخش قابل توجهی از مشکلات و تنگناهای جامعه را شناخت و اموال و دارایی‌های افراد نیکوکار را داوطلبانه در راستای رفع مشکلات به کار بست.

وی افزود: این سنت حسنه و صدقه جاری در طول تاریخ اسلام از پایه‌های ایجاد تمدن عظیم اسلامی بوده و مؤمنان پاک‌‌اندیش و پارسا هر یک به فراخور حال خویش به این امر اهتمام ورزیده و از خود میراثی جاودان به یادگار گذاشته‌اند که اینک این میراث عظیم در دستان ماست.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین در تشریح اهداف گرامیداشت هفته وقف گفت: ترویج و گسترش فرهنگ وقف و نیکوکاری و بهره‌برداری مطلوب از موقوفات و بقاع متبرکه یکی از اهداف این برنامه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نوروزی انعکاس تلاش‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه اکرام، بزرگداشت و تکریم اصحاب وقف و نیز تشویق عموم مردم به ویژه خیران امر وقف و نیز تقدیر از خادمان و مروجان عمل حسنه وقف را از دیگر اهداف این برنامه‌ها برشمرد.

وی به ضرورت ایجاد زمینه لازم برای مشارکت آحاد جامعه به ویژه خیران در عمل پسندیده وقف اشاره و معرفی خدمات ارزشمند واقفان و خادمان عرصه وقف، نشان دادن ثمرات و برکات وقف به عموم اقشار جامعه، اطلاع ‌رسانی و ارائه عملکرد سازمان، انسجام بخشی به برنامه‌ها و فعالیت‌های هفته وقف و تجلیل از متولیان و خادمان عرصه وقف، موقوفات و بقاع متبرکه را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/2667/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول