اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز دانشجو

دانشجویان برتر حوزه تحصیلات تکمیلی کردستان تجلیل شدند

همزمان با 16 آذر و به مناسبت روز دانشجو از دانشجویان برتر رشته‌های مختلف تحصیلات تکمیلی علوم و تحقیقات کردستان تجلیل به عمل آمد.

دانشجویان برتر حوزه تحصیلات تکمیلی کردستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ظهر امروز و همزمان با روز دانشجو مراسم ویژه‌ای برای تجلیل از دانشجویان برتر و نخبه رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات کردستان در سنندج برگزار شد.

قربان کیانی رئیس دانشگاه علوم و تحقیقات کردستان در این مراسم اظهار کرد: دانشجویان نماد استکبارستیزی و روشنگری در جامعه هستند و تعالی و عزت جامعه در گرو همت و تلاش این نخبگان است.

وی افزود: هم‌اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات کردستان بیش از 3 هزار و 900 دانشجو در 21 رشته تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل بوده و هر ساله در مجامع علمی ملی و بین‌المللی برای ایران اسلامی افتخارآفرینی می‌کنند.

کیانی افزود: تولید صدها مقاله علمی پژوهشی توسط دانشجویان و اساتید و اختراعات و ابتکارات متعدد دانشجویان این مرکز تحقیقاتی را در زمره برترین مراکز علمی استان قرار داده و امید است که این روند رو به رشد با همت و تلاش مضاعف دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه تداوم داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات استان کردستان تصریح کرد: در جنگ نرمی که دشمنان نظام اسلامی علیه اقشار مختلف مردم ایران به کار گرفته‌اند دانشجویان به عنوان افسران این حوزه و تولیدکنندگان فکر و اندیشه دارای جایگاه والایی هستند.

کیانی افزود: بدون شک حفظ روحیه استکبارستیزی و تلاش در مسیر تحقق آرمان‌های والای نظام اسلامی از جمله اولویت‌هایی است که باید دانشجویان با تمام توان برای تحقق آن بکوشند.

گفتنی است در ادامه این مراسم از 22 دانشجوی ممتاز در رشته‌های مختلف تجلیل به عمل‌ آمد که ژیلا حسین‌پناه دانشجوی ممتاز رشته حسابداری، احمد زندی‌باغچه‌مریم دانشجوی رشته حقوق خصوصی، فاطمه نوری دانشجوی ممتاز رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی، ایرج سعیدی‌نژاد دانشجوی رشته مهندسی برق قدرت، شبنم بخشی‌منجیلی در رشته مکاترونیک، اسرین نقشبندی در رشته مهندسی الکترونیک، امیر ناصری در رشته مکانیک ساخت و تولید از جمله این دانشجویان بودند.

مهسا محمودعربی در رشته زبان انگلیسی، محمدکاظم رستگاری در رشته روانشاسی بالینی، شیلان داوری در رشته مدیریت اجرایی، خالد رشتیانی در رشته روانشناسی عمومی، سعیده گلابی در رشته معماری، محمود مرادی و فائزه کاشفی هر دو از رشته تربیت بدنی، اسرین مرادی در رشته کامپیوتر، سیده فاطمه قمری در رشته ریاضی محض، اردشیر عباسی در رشته بیوشیمی، خروش جوان در رشته میکروبیولوژی، آزین اشجع اردلان در رشته علوم سلولی و کژال سجادی در رشته علوم و صنایع غذایی از دیگر دانشجویان ممتاز تجلیل شده در این مراسم بودند.

همچنین از خبات ساعدی دانشجوی رشته مدیریت اجرایی به عنوان دانشجوی برتر حوزه فرهنگی و زاهد کمانگر دانشجوی برتر حوزه پژوهش و مخترع نخستین بازوی رباتیک فوق پیشرفته کشور نیز به صورت ویژه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/79006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول