اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس خبر داد

سرمایه‌گذاری قطری‌ها در تولید پرندگان نایاب در سیرجان

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: یک مجموعه با زیربنای 5 هزار متر مربع با همکاری چند سرمایه‌گذار از کشور قطر به منظور پرورش و نگهداری پرندگان نایاب از جمله طرح‌های در دست اجرا در سیرجان است.

سرمایه‌گذاری قطری‌ها در تولید پرندگان نایاب در سیرجان

شهباز حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان با اشاره به توسعه تولید مواد پروتئینی در کشور اظهار داشت: دولت توجه ویژه‌ای به تامین غذای سالم در کشور دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌ شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در بحث تولید فرآورده‌های غذایی درصدد گسترش توانمندی‌های این شهرستان‌ها در تولید غذا در راستای تامین نیازهای استان کرمان و حتی تامین درصدی از نیاز کشور هستیم.

حسن‌پور بیان داشت: تقویت زیرساخت‌های کشتارگاهی شهرستان سیرجان و استفاده از سایر ظرفیت‌های این شهرستان در گسترش صنعت دامپروری مانند راه‌اندازی یک مرکز پرورش یک هزار قطعه‌ای شترمرغ از جمله برنامه‌های در دست اقدام است.

وی ادامه داد: یک مجموعه با زیربنای 5 هزار متر مربع با همکاری چند سرمایه‌گذار از کشور قطر به منظور پرورش و  نگهداری پرندگان نایاب از جمله طرح‌های در دست اجرا در شهرستان سیرجان است.

حسن‌پور ابراز داشت: تبدیل شهرستان بردسیر به قطب تولید مرغ و ماهی از طریق افزایش ظرفیت‌های موجود در این شهرستان از جمله برنامه‌های در دست پیگیری است.

وی تعامل بیشتر وزارت جهادکشاورزی و سازمان دامپزشکی با نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های مربوطه را در توسعه دامپروری و افزایش کیفیت خدمات دامپزشکی بسیار مؤثر دانست.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول