اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شهربابک تاکید کرد

استفاده از حق آلایندگی برای سرمایه‌گذاری در کارهای بنیادی

رئیس شورای شهر شهربابک گفت: بهترین روش استفاده از حق آلایندگی سرمایه‌گذاری در کارهای بنیادی و پایه است.

استفاده از حق آلایندگی برای سرمایه‌گذاری در کارهای بنیادی

محمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک با اشاره به تصمیم شورای شهر مبنی بر احداث پارک بانوان در شهربابک گفت: در سنوات گذشته بخشی از پارک ولی‌عصر برای احداث پارک بانوان در نظر گرفته شده بود.

محمودی خاطر نشان کرد: اما با توجه به محدودیت فضا در صدد انتخاب یک محل مناسب برای ایجاد پارک بانوان هستیم و امیدوارم به زودی در این زمینه تصمیمات لازم اخذ شود.

وی مهمترین مشکل شهرداری را نیروهای مازاد بر نیاز شهرداری دانست و افزود: در گذشته برخی از نیروهایی که در شهرداری استخدام شده‌اند در راستای نیاز شهرداری نبوده و همین امر موجب ایجاد مشکلات زیادی شده است.

رئیس شورای شهر شهربابک عنوان کرد: شهرداری شهربابک باید ماهانه فقط 4 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت حقوق کارکنان خود پرداخت کند و در مقابل درآمدهای شهرداری قابل قبول نیست.

محمودی اذعان کرد: در این راستا توسط شهرداری و شورا کمیته‌ای برای افزایش درآمدهای شهرداری تشکیل شده است و با توجه به اهمیت موضوع با استفاده از نظر متخصصان به دنبال ایجاد راه‌کارهایی برای جذب سرمایه‌گذار و مشارکت بیشتر بخش خصوصی در شهرستان شهربابک هستیم.

رئیس شورای شهر شهربابک بهترین روش استفاده از حق آلایندگی را سرمایه‌گذاری در کارهای بنیادی و پایه دانست و خاطر نشان کرد: در حال حاضر شهرداری به دلیل مشکلات مالی ناشی از تورم و سایر هزینه‌های جانبی قادر به انجام این امر نیست، اما این مهم در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار دارد.

انتهای پیام/80023/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول