اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده نور و محمودآباد در مجلس:

شورای سرمایه‌گذاری در شهرستان نور ایجاد شود

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شوراس اسلامی خواستار راه‌اندازی شورای سرمایه‌گذاری در شهرستان نور شد.

شورای سرمایه‌گذاری در شهرستان نور ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: نیاز شهرستان در شورای اداری و خارج از تشریفات مطرح و به معضلات و گره‌ها پرداخته و با اولویت پیگیری می‌شود.

عضو خانه ملت پرداختن به موضوع اشتغال، توسعه سرمایه‌گذاری، موضوعات شهرک‌های صنعتی را از اولویت‌های ضروری با پیگیری‌های فوری عنوان کرد.

وی موضوع اشتغال نسل جوان تحصیل‌کرده را دغدغه بزرگی دانست و ابراز داشت: این درد مزمن در خانواده‌ها است و بیشترین مراجعات به نماینده درخواست شغل است که می‌شود در گستره شهرستان با تشویق و ترغیب سرمایه‌گذار و جذب آنان و تسهیل امر سرمایه‌گذاری، تعدادی اشتغال ایجاد کرد که این امر مستلزم ایجاد شورای سرمایه‌گذاری در شهرستان است.

فیاضی اذعان داشت: سرمایه‌گذار اگر بخواهد برای سرمایه‌گذاری ماه‌ها دوندگی کند و برخی عدم همکاری‌ها برای او مانع ایجاد کند، رغبتی به سرمایه‌گذاری ندارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از تولیدات دشمن دارد و واردکنندگانی که از تولید تولیدات داخلی تولید‌کنندگان متضرر می‌شوند و تولیداتی که سبب عدم ورود کالا توسط این واردکنندگان می‌شود با اینان دشمنی می‌کنند و در راه تولید سنگ‌اندازی و مخالفت می‌ورزند.

این عضو مجمع نمایندگان مازندران از ارائه برخی مشکلات در دیدار با رئیس جمهور خبر داد و ابراز داشت: موضوع آب شرب استان، موضوع راه‌ها، اوقاف، معادن و چند محور دیگر به رئیس جمهور اعلام شد و قول‌هایی هم گرفته شد.

فیاضی یکی از موارد توافقی را آماده شدن زمینه اجرای کمیسیون 215 برای رفع مشکل آب شرب شهرستان نور عنوان کرد.

انتهای پیام/86023/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول