اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خبر داد

تدوین پرونده‌های سرمایه‌گذاری در شوشتر

عضو کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شوشتر از تدوین پرونده‌های سرمایه‌گذاری در شورای اسلامی شهر شوشتر برای حضور سرمایه‌گذاران در این شهر خبر داد.

تدوین پرونده‌های سرمایه‌گذاری در شوشتر

محمدرضا یاحقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: پروژه‌های متعددی برای مشارکت بخش خصوصی در شهر شوشتر در حال تدوین است که منتظر حضور سرمایه‌گذاران در این بخش هستیم.

وی افزود: استعدادیابی و تدوین پرونده سرمایه‌گذاری برای حضور سرمایه‌گذاران پرتوان یکی از فعالیت‌هایی است که می‌تواند در شرایط کنونی در شورای اسلامی شهر و شهرداری پیگیری شود و در این زمینه باید فرصت را مغتنم شمرد.

وی با اشاره به پروژه‌های استعدادیابی شده در شهرداری شوشتر گفت: پروژه‌هایی نظیر راه‌اندازی سایت ماشین‌های کارتینگ، استخر و سنا و کارخانه‌های بازیافت و... از جمله مسائلی است که در شرایط کنونی در کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شوشتر مطرح هستند.

یاحقی تاکید کرد: تاکنون با دو سرمایه‌گذار در این بخش وارد مذاکره شده‌ایم و توافقات اولیه برای سرمایه‌گذاری این افراد انجام شده است.

وی گفت: باید از ظرفیت رودخانه در شوشتر برای تفریح سالم استفاده شود و برای ساحل‌سازی نیز به دنبال سرمایه‌گذار هستیم تا در صورت ساحل‌سازی تا چندین سال بهره‌برداری از ساحل در اختیار سرمایه‌‌گذار باشد.

یاحقی تاکید کرد: می‌کوشیم تا توانمندی‌های شهر شوشتر را در قالب پرونده‌های سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران تدوین کنیم و در این باره دقت بسیار زیادی به کار گرفته می‌شود.

انتهای پیام/72006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول