اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری کرمان:

حمایت دستگاه قضا از سرمایه‌گذار موجب رشد سرمایه‌گذاری می‌شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تجربه و ارزیابی‌ها نشان داده هر کجا دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری حمایت کرده سرمایه‌گذار با اطمینان خاطر بیشتری برای کار و فعالیت تلاش کرده است.

حمایت دستگاه قضا از سرمایه‌گذار موجب رشد سرمایه‌گذاری می‌شود

حجت‌الاسلام علی توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در شرایط فعلی وضعیت بسیار خوبی میان مدیریت اجرایی استان با دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی وجود دارد که ما نگران کم‌رنگ شدن این فضا در آینده هستیم.

وی افزود: امیدورایم مدیر جدید اجرایی استان نگاه امنیتی هم داشته باشد تا بتوانیم با مشارکت و همراهی سایر اعضای شورای تأمین امنیت فعلی استان را حفظ و آن را ارتقا دهیم.

توکلی تصریح کرد: قطعاً تعامل و همفکری مدیر اجرایی آینده استان در توسعه امنیت به ویژه در جنوب استان اثرگذار است و در این فضا سرمایه‌گذاری بخش دولتی و خصوصی بهتر صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تجربه و ارزیابی‌ها نشان داده هر کجا دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری حمایت کرده سرمایه‌گذار با اطمینان خاطر بیشتری برای کار و فعالیت تلاش کرده است.

انتهای پیام/2655/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول