اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

جمع‌آوری بیش از 853 میلیون ریال نذورات مردمی توسط کمیته امداد چرام

رئیس کمیته امداد چرام از جمع‌آوری بیش از 853 میلیون ریال نذورات مردمی در طرح احسان حسینی کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری بیش از 853 میلیون ریال نذورات مردمی توسط کمیته امداد چرام

علی‌حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از جمع‌آوری بیش از 853 میلیون ریال نذورات مردمی در طرح احسان حسینی کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام اظهار کرد: طرح احسان حسینی در کمیته امداد هر سال همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و صفر با جمع‌آوری نذورات مردمی اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای طرح احسان حسینی توجه و خدمت‌رسانی بیشتر به محرومین و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان به نفع محرومان و خانواده‌های نیازمند و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری است.

مظاهری تصریح کرد: این طرح به منظور بهره‌مندی و استفاده از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد و حسینیه‌ها و سامان‌دهی نذورات مردمی برای کمک به نیازمندان واقعی به اجرا در می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه توزیع نذورات بر اساس نیت خیرین صورت می‌گیرد، اضافه کرد: با توجه به اینکه اجرای طرح احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، از همین رو کمیته امداد آمادگی دارد تا نذورات مردمی را در بین خانواده‌های نیازمند به هر صورتی که نیت خیرین باشد چه در قالب غذای گرم و چه جیره خشک، توزیع کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام با اشاره به اینکه از اول ماه محرم تاکنون با اجرای طرح احسان حسینی بیش از 11 هزار و 357 پرس غذا در بین نیازمندان و مددجویان توزیع شده است، ارزش ریالی این مقدار نذورات را 853 میلیون و 480 هزار ریال عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: کمیته امداد تمام توان خود را جهت رفع مشکلات اساسی خانواده‌های تحت حمایت به کار گرفته و در این راستا در کنار مرتفع ساختن مسائل پیش روی نیازمندان، توانمندسازی و خودکفایی آنان را در برنامه اساسی خود دنبال می‌کند.

مظاهری ضمن اظهار امیدواری از اینکه شاهد رشد بیشتر کمک‌ها و گره‌گشایی بیشتری از مشکلات نیازمندان باشیم و مردم کمک‌های بیشتری را داشته باشند، گفت: هدف از اجرای طرح احسان حسینی، هدفمندسازی و بهره‌مند شدن نیازمندان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد از سفره امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) در قالب نذورات مردمی و سامان‌دهی کمک‌های خیران برای توزیع بین نیازمندان است.

انتهای پیام/82002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول