اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ماموران انتظامی کاکان

محموله پوشاک قاچاق در محور اقلید ـ یاسوج کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی کاکان محموله پوشاک قاچاق در محور اقلید ـ یاسوج کشف و ضبط شد.

محموله پوشاک قاچاق در محور اقلید ـ یاسوج کشف شد

علی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به عملیات پلیسی در حوزه شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: در روز گذشته طی عملیات پلیسی و هوشیاری ماموران انتظامی کالای قاچاقی به ارزش 55 میلیون ریال کشف و عاملان آن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در ادامه اذعان کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی پاسگاه کاکان در محور اقلید به یاسوج در ایست بازرسی از خودروهای عبوری بازرسی کردند که در حین بازرسی به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شدند و اقدام به متوقف کردن آن کردند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر این‌که ماموران انتظامی ایست‌های بازرسی و واحدهای مبارزه با قاچاق کالا و ارز همواره از ورود هرگونه کالای قاچاق به سطح استان جلوگیری می‌کنند، گفت: ماموران ایست بازرسی در یک عملیات بازرسی خودروی پژو 405 حامل کالای قاچاق بدون مجوز گمرکی را متوقف کردند.

کاشانی به میزان کشفیات از خودروی متوقف شده در محور اقلید به یاسوج اشاره کرد و گفت: در بازرسی صورت گرفته از خودرو مقدار زیادی کالا از نوع پوشاک، کیف و کفش زنانه که بدون مجوز گمرک قصد خروج یا عبور از استان را داشتند به ارزش 550 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد اذعان کرد: کالاهای کشف و ضبط شده به اداره گمرک استان تحویل داده می‌شود و پس از شناسایی و پیگیری بیشتر پرونده برای اجرای مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

کاشانی با تاکید بر این‌که ماموران ایست بازرسی در پاسگاه‌های انتظامی با همکاری ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ورود هرگونه کالای غیرمجاز و فاقد مجوز گمرکی به استان جلوگیری می‌کنند، گفت: در صورت مقابله و هرگونه گزارشی مبنی بر تخلف بدون اغماض با متخلفان برخورد قانونی اعمال می‌شود.

انتهای پیام/82011/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول