اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آبان‌ماه سال جاری صورت گرفت

کشف 170 مورد کالای دارویی آرایشی قاچاق در بیرجند

دبیر کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در آبان‌ماه سال جاری 170 مورد کالای قاچاق از داروخانه‌ها و محل‌های عرضه کالاهای آرایشی بهداشتی کشف و ضبط شد.

کشف 170 مورد کالای دارویی آرایشی قاچاق در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند راضیه کفایی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیرجند اظهار کرد: در مهرماه سال جاری تعداد دو جلسه به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شده است.

وی با بیان این‌که در مهرماه سال جاری 24 مورد گشت مشترک از داروخانه‌ها و محل‌های عرضه کالاهای آرایشی بهداشتی صورت گرفته است، تصریح کرد: همچنین در آبان‌ماه سال جاری 11 مورد گشت مشترک انجام شده است.

دبیر کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: در آبان‌ماه سال جاری 170 مورد کالای آرایشی بهداشتی و دارویی قاچاق کشف و ضبط شده است.

کفایی با بیان این‌که در رابطه با کشف اقلام آرایشی بهداشتی و دارویی قاچاق در مهرماه سال جاری پنج پرونده تشکیل شده است، یادآور شد: از این تعداد پرونده دو مورد منتج به حکم قضایی شده است.

وی اذعان داشت: در این مدت 196 قلم کالای آرایشی بهداشتی و دارویی قاچاق معدوم شده است.

دبیر کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از تشکیل دو پرونده در رابطه با قاچاق کالاهای آرایشی بهداشتی و دارویی در آبان‌ماه سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت 106 مورد از این اقلام معدوم شده است.

انتهای پیام/22481/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول