اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 8 ماه سال جاری صورت گرفت

محکومیت 186 میلیارد تومانی پرونده‌های قاچاق کالا در خراسان‌جنوبی

رئیس شعبه تعزیرات خراسان جنوبی گفت: در هشت‌ماهه سال جاری 248 مورد پرونده وارد شعبه تعزیرات شده که حدود 186 میلیارد تومان محکومیت ریالی آن بوده است.

محکومیت 186 میلیارد تومانی پرونده‌های قاچاق کالا در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی محدثی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیرجند اظهار داشت: در هشت‌ماهه سال جاری 248 پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز به اداره تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی وارد شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد پرونده 211 مورد مختومه و رسیدگی شده است.

رئیس شعبه تعزیرات خراسان جنوبی تصریح کرد: محکومیت ریالی این تعداد پرونده‌ها حدود 186 میلیارد و 905 میلیون و 282 هزار تومان بوده است.

محدثی‌نژاد یادآور شد: از این مبلغ حدود 318 میلیون تومان وصول شده است.

وی با بیان اینکه در هشت‌ماهه سال جاری 2 هزار و 312 پرونده برای بررسی و رسیدگی وارد شعبه تعزیرات خراسان جنوبی شده است، اذعان داشت: این پرونده‌ها در مورد تخلفات کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو بوده است.

رئیس شعبه تعزیرات خراسان جنوبی، میزان محکومیت این متخلفان را حدود 197 میلیارد تومان دانست و متذکر شد: از این مبلغ 951 میلیون تومان وصول شده است.

محدثی‌نژاد با بیان اینکه در هشت‌ماهه سال جاری یک‌هزار و 335 مورد گشت مشترک توسط این اداره با ادارات صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت انجام شده است، اضافه کرد: در طی این بازدیدها 475 پرونده تشکیل شده است.

وی در پایان به میزان تخلفات در هشت‌ماهه سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: این تخلفات در بخش قاچاق کالا و ارز 12 درصد، گرانفروشی 28 درصد، عرضه خارج از شبکه شش درصد، قاچاق در سطح عرضه سه درصد و عدم درج قیمت 27 درصد بوده است.

انتهای پیام/22481/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول