اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خبر داد

کشف محموله 32 تنی کره قاچاق در مشهد

در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران پلیس آگاهی خراسان رضوی در بازرسی از یک دستگاه خودرو ترانزیت و یک انبار مقدار 32 تن کره قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

کشف محموله 32 تنی کره قاچاق در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بیدمشکی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی سودجو قصد دارند فرآورده‌های لبنی از نوع کره گیاهی که صادرات آن ممنوع است را به صورت قاچاق از کشور خارج و به فروش برسانند بلافاصله تیمی ویژه از اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از مدتی کار وسیع اطلاعاتی فردی 42 ساله به نام ابوالفضل که عامل اصلی این پرونده بود را شناسایی و با تحت نظر قرار دادن وی به صورت نامحسوس متوجه بارگیری مشکوک محموله خرما برای صادرات به یکی از کشورهای همجوار در یک انبار شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده سرانجام در یک فرصت مناسب وارد عمل شدند و فرد متخلف را به همراه یکی دیگر از همدستانش به نام حسن (45 ساله) در حال جاسازی محموله چهار و نیم تنی کره گیاهی قاچاق در داخل یک دستگاه خودرو تریلی ترانزیتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به کشف 28 تن کره گیاهی دیگر از انبار محل بارگیری محموله قاچاق خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی این محموله بیش از 2 میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متخلفان با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول