اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به بیش از 2 هزار کاشانی

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری 2 هزار و 209 نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در کاشان فرا گرفتند.

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به بیش از 2 هزار کاشانی

محمود الوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه طی شش ماهه نخست سال جاری 2 هزار و 209 نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در کاشان فراگرفتند، اظهار داشت: این تعداد افراد در رشته‌های مختلف در مرکز ثابت فنی حرفه‌ای، شعب شهری، بخش روستایی، ندامتگاه کاشان، پادگان‌ها، صنایع، استاد و شاگردی و دانشگاه‌ها آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

وی افزود: طی مدت شش ماهه سال جاری 298 هزار و 575 نفر ساعت آموزش توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان در رشته‌های مختلف انجام شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان تصریح کرد: طی این مدت، 519 نفر با انجام 111 هزار و 704 نفر ساعت توسط مرکز ثابت فنی حرفه‌ای کاشان در رشته‌های مختلف آموزش دیدند.

به گفته وی 227 نفر به میزان 18 هزار و 164 نفر ساعت در رشته‌های فنی، خدماتی و کشاورزی توسط شعب شهری این مرکز در شش ماهه نخست سال جاری آموزش دیدند.

الوانی یادآور شد: در بخش روستایی 254 نفر با انجام 29 هزار و 870 نفرساعت آموزش، در ندامتگاه کاشان 137 نفر با انجام 27 هزار و 671 نفر ساعت آموزش در پادگان‌ها، 120 نفر با انجام 17 هزار و 978 نفر ساعت آموزش در صنایع کاشان، 606 نفر با انجام 44 هزار و 288 نفر ساعت در دانشگاه‌ها، 103 نفر با انجام 23 هزار و 176 نفر ساعت آموزش و همچنین به روش استاد و شاگردی  243 نفر با انجام 25 هزار 744 نفر ساعت طی شش ماه اول سال جاری ارائه آموزش‌ها را فراگرفته‌اند. 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها در رشته‌های فنی، خدماتی و کشاورزی انجام شده است.

الوانی در ادامه از برگزاری آزمون‌های تفاهم‌نامه‌ای با هدف بیمه شدن شاغلان بخش‌های صنعت ساختمان، قالی‌بافی و هنرهای دستی خبر داد و افزود: علاوه بر این، آزمون‌های ادواری و صنوف جهت صدور گواهی‌نامه و تأیید صلاحیت حرفه‌ای برای 500 نفر از متقاضیان انجام شده است.

این مسئول، پشتیبانی سامانه‌ای و پیگیری تمدید پروانه تأسیس و مدیریت و مربیگری، جذب و آموزش 460 نفر دانشجو در مؤسسه علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای در رشته‌های کاردانی کنترل ابزار دقیق، ماشین ابزار، جوشکاری، برق صنعتی و مکانیک خودرو را از جمله فعالیت‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان در شش ماهه سال جاری برشمرد.

وی همچنین متذکر شد: مجوز علمی کاربردی در رشته طراحی دوخت در مقطع کاردانی و مکانیک خودرو در مقطع کارشناسی برای ترم بهمن سال 92 دریافت شده است.

انتهای پیام/2406/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول