اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به بی‌توجهی به مسائل زیست‌محیطی صورت گرفت

درخواست محیط زیست شهربابک برای توقف فعالیت یک کارخانه

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهربابک گفت: درخواستی را برای صدور دستور توقف فعالیت یکی از کارخانه‌های تولید کنسانتره مس به مرجع قضایی شهرستان شهربابک ارائه کرده‌ایم.

درخواست محیط زیست شهربابک برای توقف فعالیت یک کارخانه

راهدار روح‌الامینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به سهل‌انگاری یکی از کارخانه‌های تولید کنسانتره مس در شهربابک به اخطاریه‌های این اداره درخواستی را برای صدور دستور توقف فعالیت یکی از کارخانه‌های تولید کنسانتره مس به مرجع قضایی شهرستان شهربابک ارائه کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: موضوع اخطاریه‌های اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهربابک به کارخانه مذکور شامل الزام مدیریت کارخانه به رعایت ملاحظات زیست‌محیطی و کسب مجوزهای لازم برای دپوی ضایعات لجنی حاصل از فرآیند تولید بوده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهربابک تصریح کرد: همچنین ایجاد نگرانی‌های عمومی در سطح منطقه از نحوه دپوی پسماندهای صنعتی در غرب شهر خورسند و مخاطرات آن برای عامه مردم موجب شد تا ضمن ارسال مستندات مرتبط به مرجع قضایی با توجه به مواد قانونی 10، 11 و 12 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و ماده 688 قانون مجازات اسلامی و قوانین مدیریت پسماندها از این مقام قضایی برای توقف فعالیت کارخانه تقاضای صدور دستور مقتضی شده است.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول