اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خواستار شد

بازنگری در قوانین منابع طبیعی و محیط زیست برای تغییر کاربری‌های صنعتی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خواستار بازنگری در قوانین منابع طبیعی و محیط زیست برای تغییر کاربری‌های صنعتی شد.

بازنگری در قوانین منابع طبیعی و محیط زیست برای تغییر کاربری‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد محمدپورعمران امشب در جلسه بررسی وضعیت صنعتی شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه اگر فعالیت‌ها به صورت هوشمندانه و با پشتکار و با پاک‌دستی و صادقانه همراه باشد با موفقیت الهی همراه خواهد بود، اظهار داشت: مکان‌یابی فضاهای اقتصادی همراه با مشاوره‌های تخصصی انجام شود و از تصمیمات زودگذر دوری کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به وجود 30 نماینده استان‌های شمالی در مجلس شورای اسلامی، افزود: سرانه زمین شهرک‌های صنعتی با همکاری نمایندگان شمالی افزایش یابد.

محمد‌پورعمران با تاکید بر لزوم توانمندسازی واحدهای صنعتی مازندران، خاطرنشان کرد: توانمندسازی واحدهای صنعتی از اولویت‌های ما در صنعت، معدن و تجارت است.

وی خواستار بازنگری در قوانین منابع طبیعی و محیط زیست برای تغییر کاربری‌های صنعتی شد و افزود: تغییر کاربری برای فعالیت‌های صنعتی مانند ساخت ویلاها است که لزوم تسهیل در فعالیت‌های صنعتی را ضروری می‌کند تا زمین به صورت آسان‌تری در اختیار صنعت‌گران قرار گیرد.

عضو شورای اداری مازندران با بیان اینکه علاقه‌مندان به استفاده از تسهیلات بانکی با ضوابط بانک‌ها اقدام کنند، یادآور تصریح کرد: آورده‌ها و منابع مالی سیستم بانکی با کلید تدبیر در اختیار صنعتگران قرار می‌گیرد و بانک‌ها قفل شده نیستند.

محمدپورعمران به پشتیبانی مجموعه برکت از طرح‌های دارای توجیه مناسب و دارای موانع مالی اشاره کرد و افزود: بعد از سه تا پنج سال پس از سوددهی واحدهای زیر پوشش واگذار می‌شود.

انتها ی پیام/86015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول