اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در استان فارس صورت می‌گیرد

تشکیل کانون وکلای حامی محیط زیست در فارس

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس از تشکیل دبیرخانه تشکل‌های محیط زیستی این استان و نخستین کانون وکلای حامی محیط زیست در فارس و راه‌اندازی وب‌سایت ویژه سازمان‌های مردم‌نهاد این استان خبر داد.

تشکیل کانون وکلای حامی محیط زیست در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، حسینعلی ابراهیمی کارنامی در نشست سازمان‌های مردم‌نهاد محیط زیستی این استان که با حضور جمعی از تشکل‌های حامی محیط زیست به منظور تشکیل شبکه استانی سمن‌ها و انتخاب اعضای هیئت رئیسه این تشکل‌ها برگزار شد، اظهار داشت: تعدادی از انجمن‌های زیست‌محیطی با اظهارنظرهای به موقع و اندیشمندانه خود موجبات بهبود وضعیت محیط زیست این استان را فراهم آورده‌اند.

وی با اشاره به این که حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است، از تشکل‌ها خواست تا در زمینه مسائل و معضلاتی که باعث تخریب و صدمه به محیط زیست می‌شوند، در چارچوب قوانین و مقررات موجود و با تکیه بر مسائل حقوقی و علمی برخورد کرده تا توسعه پایدار در این استان را شاهد باشیم و محیط زیست ارزشمند فارس حفظ شود.

همچنین مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس از تشکیل دبیرخانه تشکل‌های محیط زیستی این استان و نخستین کانون وکلای حامی محیط زیست در فارس و راه‌اندازی وب‌سایت ویژه سازمان‌های مردم‌نهاد این استان خبر داد و افزود: با توجه به پیشرفت فناوری‌ها و دسترسی عامه مردم به ابزار الکترونیک و رسانه‌های مدرن باید هرچه بیشتر از این ظرفیت‌ها در راستای ارتباط دوسویه استفاده شود.

این مسئول با بیان این که بیش از 40 تشکل زیست‌محیطی در استان فارس فعالیت دارند اضافه کرد: از تشکل‌های زیست‌محیطی که همواره حامی محیط زیست فارس بوده‌اند و با تفکر حفاظت محیط زیست در راستای حفظ محیط زیست گام برداشته‌اند تشکر می‌کنیم.

در این نشست تعدادی از مسئولان انجمن‌های مردم‌نهاد حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در مورد وضعیت محیط زیست این استان پیشنهاداتی را ارائه کردند.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول