اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج:

همکاری مردم برای حل مشکلات شهر ضروری است

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج گفت: با توجه به اینکه نواحی منفصل شهری براساس ضوابط شهرسازی احداث نشده بنابراین تعامل شهروندان در رفع مشکلات این نواحی بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

همکاری مردم برای حل مشکلات شهر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدسعید کریمی صبح امروز در جریان بازدید از محلات مختلف شهر سنندج اظهار داشت: در برخی از مناطق بویژه نواحی منفصل شهری مردم تعامل خوبی با نیروهای شهرداری انجام نمی‌دهند.

وی گفت: کوچه سهند واقع در محله نایسر در زمان دهیاری و بدون رعایت اصول شهرسازی احداث شده و متأسفانه در همان زمان کوچه‌ای 8 متری که باید آب در آن مسیر هدایت می‌شد توسط ساکنان در این محل به منزل مسکونی تبدیل شده بود دچار آب گرفتگی شد.

مدیر شهرداری منطقه دو در خصوص آب گرفتگی در این محل اظهار داشت: کوچه در هنگام بارش باران و اطلاع از آب گرفتگی کوچه مذکور بلافاصله بوسیله دو دستگاه کفکش اقدام به تخلیه آب و بازگشایی دریچه فاضلاب نموده و مشکل به وجود آمده در این مسیر را در کمترین زمان ممکن رفع نموده ایم.

کریمی افزود: ساکنان این محل در زمان احداث منازل مسکونی از لوله های فاضلاب غیر استاندار استفاده نموده و این لوله‌ها گنجایش خروج این حجم آب را نداشت.

وی افزود: پس از بازدید به عمل آمده در  راستای رفع مشکل این محل بارها اکیپ عمرانی این شهرداری به محل مراجعه نموده تا عملیات حفاری و تعویض لوله فاضلاب را انجام دهد که تعدادی از ساکنان این محل اجازه حفاری واحداث کانال را به ما ندادند.

کریمی گفت: پس از به وجود آمدن مشکل در این محل سرانجام ساکنان این محل حاضر به همکاری با نیروهای شهرداری شدند که بلافاصله عملیات حفاری واحداث کانال در این محل صورت گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به معضلات و مشکلات فراوان در نواحی منفصل با تعامل وهمکاری شهروندان بتوانیم در راستای رفع آن اقدامات اساسی را صورت دهیم.

کریمی تأکید کرد: با توجه به اینکه نواحی منفصل شهری براساس ضوابط شهرسازی احداث نشده بنابراین تعامل شهروندان در رفع مشکلات این نواحی بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

مدیر شهرداری منطقه دو در پایان از همکاری مطلوب رسانه‌ها به منظور انعکاس فعالیت‌های نیروهای خدوم شهرداری تقدیر کرد.

انتهای پیام/79012/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول