اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

عملیات اجرایی سیمان مارگون ‌در مراحل نهایی قرار دارد‌

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: عملیات اجرایی سیمان مارگون به عنوان یکی از کارخانه‌های بزرگ سیمان کشور در مراحل نهایی قرار دارد.

عملیات اجرایی سیمان مارگون ‌در مراحل نهایی قرار دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج در نشست مطالبه‌گری که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل این دانشگاه برگزار شد، در بخشی از پاسخ‌های خود به پرسش دانشجویان در خصوص اقداماتی که تاکنون در طول 1.5 سال از عمر نمایندگی داشته اظهار کرد: عملکرد ما در این دوره مشخص است و تاکنون برای خدمت به مردم کم‌کاری نکرده‌ایم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به بیان بخشی از اقدامات خود پرداخت و گفت: در این راستا 100 هزار مورد مکاتبه با دستگاه‌های مختلف برای رفع مشکلات مردم انجام داده‌ام.

زارعی افزود: به همین خاطر و به دلیل مشکلات زیادی که مردم دارند 99 درصد از وقت استراحت و تعطیلات را به مردم اختصاص داده‌ام.

وی راه‌اندازی دو کارخانه صنعتی بزرگ استان را که تا پیش از این راکد بوده‌اند از اقدامات خود برشمرد و گفت: کارخانه آرد و نشاسته یاسوج که تعطیلی آن مشکلات زیادی را ایجاد کرده بود و کارگران آن همواره معترض بودند اکنون به چرخه تولید برگشته است.

زارعی، پی‌گیری برای اختصاص مبلغ 13 میلیارد تومان در خصوص نوسازی کارخانه قند یاسوج را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: اکنون با رایزنی‌هایی که انجام شده عملیات اجرایی سیمان مارگون به عنوان یکی از کارخانه‌های بزرگ سیمان کشور در مراحل نهایی قرار دارد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تلاش برای حضور خود در کمیسیون صنایع را ظرفیتی خوب برای کمک به رفع تنگناهای صنعتی استان دانست و گفت: از مجموع صنعت کشور تنها نیم درصد آن متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد است که همین درصد تنها با 50 درصد ظرفیت فعال است.

وی از حضور فعال خود در تصمیم‌گیری‌های مجلس اعم از تذکر، استیضاح و سؤال گفت و افزود: عملکرد ما را می‌توانید از همکارانمان در مجلس جویا شوید.

وی نبود اعتبارات را یکی از دلایل مشکلات در همه کشور و حوزه انتخابیه خود دانست و گفت: امیدواریم که با رفع تنگناها بتوانیم به مردم استان و حوزه انتخابیه خود بیش از گذشته خدمت کنیم.

انتهای پیام/2571/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول