اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو ماه گذشته محقق شد

ارائه 354 گزارش مردمی به سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دو ماه گذشته 354 فقره گزارش مردمی به ستاد خبری این سازمان ارائه شده است.

ارائه 354 گزارش مردمی به سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: از این تعداد گزارش 158 فقره آن تلفنی معادل 45 درصد و 196 فقره آن به صورت حضوری و کتبی معادل 55 درصد بوده که توسط مردم و ناظران افتخاری به دفتر ستاد خبری 124 واصل شده است.

وی گفت: 100 درصد گزارشات واصل شده مورد بررسی قرار گرفته و 160 فقره تخلف کشف شده است که معادل 45 درصد و 194 فقره آن غیر متخلف بوده که 55 کل گزارشات بوده است.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: نتایج پرونده‌های ارسالی به تعزیرات طی این مدت به میزان 6 میلیارد و 700 میلیون ریال در حق دولت بوده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیشترین سهم شکایت‌ها بر اساس نوع کالا و خدمات حاکی است در طی دو ماه اخیر و در گروه کالایی مرغ و تخم مرغ، میوه و تره‌بار، پوشاک، لبنیات، حبوبات و لوازم آرایشی و بهداشتی بیشترین و در گروه خدمات نیز موبایل، تعمیر خودرو، خدمات کامپیوتری و تعمیر لوازم‌خانگی بیشترین سهم شکایات را به خود اختصاص داد.

دیودیده بیشترین عناوین تخلف مورد شکایات را گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت و عرضه خارج از شبکه دانست.

وی از مردم استان خواست تخلفات ‏اقتصادی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت استان و یا اداره‌های شهرستان‌ها اطلاع دهند.

انتهای پیام/82009/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول