اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 140 دانشجوی برتر بسیجی صورت گرفت

معرفی برگزیدگان یازدهمین جشنواره قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد

دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزیدگان یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی استان معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان یازدهمین جشنواره قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد

بهنام ترکمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد به همت بسیج دانشجویی استان در دانشگاه یاسوج با حضور بیش از 140 نفر از دانشجویان برتر برگزار شد.

به گفته دبیر برگزاری جشنواره قرآن و عترت بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، در این جشنواره بالغ بر 580 نفر از دانشجویان استان در مرحله دانشگاهی ثبت‌نام کرده بودند که از میان آنان بیش از 140 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

ترکمان ادامه داد: این جشنواره در شش رشته قرائت، حفظ، مداحی، دعاخوانی، تواشیح و بخش کتبی برادران و پنج رشته قرائت، حفظ، دکلمه‌خوانی، سخنوری و بخش کتبی خواهران برگزار شد که 14 نفر از برادران دانشجوی بسیجی و 10 نفر از خواهران بسیجی برگزیده شدند.

وی گفت: جشنواره با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد که نفرات برتر به مسابقات کشوری که در دهه فجر همزمان با میلاد امام حسن عسکری برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/2571/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول