اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اتمام عملیات اجرایی 576 طرح صنعتی و معدنی صورت می‌گیرد

ایجاد 19 هزار فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد 19 هزار فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد با اتمام عملیات اجرایی 576 طرح صنعتی و معدنی در این استان خبر داد.

ایجاد 19 هزار فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: هم اکنون 576 طرح صنعتی و معدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا بوده که پیش‌بینی می‌شود 19 هزار فرصت شغلی از این رهگذر ایجاد شود.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از این تعداد طرح 28 طرح به عنوان طرح‌های بزرگ از لحاظ سرمایه‌گذاری و ایجاد فرصت‌های شغلی هستند که از 30 تا 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با بیان این‌که جایگاه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جواز تأسیس حدود هشت دهم درصد است، افزود: پروانه‌های بهره‌برداری واحدهای تولیدی فعال و غیرفعال استان 738 مورد با اشتغال‌زایی 8 هزار و 656 نفر است که پروانه‌های بهره‌برداری استان یک درصد کل پروانه‌های کشور را تشکیل می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه حدود 30 درصد واحدهای تولیدی استان نیمه فعال یا راکد هستند و امید است با تلاش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت و حمایت‌ها و تأکیدات استاندار مبنی بر تعیین تکلیف این واحدها و همچنین سیاست‌های دولت، مشکلات این واحدها برطرف شود و واحدها با به‌روزرسانی خط تولید، رفع مشکل شده و به عرصه تولید برگردند.

انتهای پیام/82009/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول