اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نصراصفهانی:

تغییر شیوه آبیاری اصفهان را از خشکی نجات می‌دهد

مدیرکل سابق سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان یکی از راه‌های نجات اصفهان از خشکی را تغییر در شیوه آبیاری دانست.

تغییر شیوه آبیاری اصفهان را از خشکی نجات می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نصراصفهانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار داشت: در این مدت که مسئولیت این سازمان بر عهده بنده بوده است، تمام تلاشم را کردم تا برنامه محور باشم و بر همین اساس چنانچه موفقیتی نیز حاصل گردیده به علت برنامه محور عمل کردن بوده است.

وی افزود: اکنون سازمان جهاد کشاورزی ارتباط خیلی خوبی با مراکز علمی و دانشگاهی دارد و همین مسئله زمینه ایجاد ارتباط موثری را با مسئولان استان اصفهان ایجاد کرده است.

مدیرکل سابق سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر حدود 859 وظیفه بر عهده سازمان جهاد کشاورزی گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان جهاد کشاورزی کاهش محصولات پر آبی و تبدیل آنها به محصولات کم آبی است که در این زمینه تا حدودی موفق عمل کرده‌ایم.

وی بیان کرد: به دنبال حمایت از محصولات سالم در استان اصفهان در یک سال گذشته حدود 251 پروانه بهره‌برداری از این محصولات صادر کرده‌ایم.

نصراصفهانی اضافه کرد: حدود 20 درصد از زمین‌های کشاورزی استان به سیستم آبیاری مکانیزه مجهز شده و سال 90 با 170 میلیارد تومان حدود 800 طرح و پروژه در این استان اجرایی شده است.

به گزارش فارس به نقل از کارشناسان فنی این سازمان، چنانچه طی مدت 4 سال مبلغ 500 میلیارد تومان برای تغییر سیستم آبیاری زمین‌های کشاورزی استان هزینه گردد تمامی زمین‌های استان به سیستم آبیاری مکانیزه مجهز می‌شود.

انتهای پیام/2301/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول