اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی

سمینار رمز و رازهای کارآفرینی در اراک برگزار می‌شود

مدیرعامل موسسه آموزشی پدیده‌تبار از برگزاری سمینار رمز و رازهای کارآفرینی، کمیت پس از کیفیت در فرهنگسرای آیینه اراک خبر داد.

سمینار رمز و رازهای کارآفرینی در اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، زینب حبیبی‌تبار پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سمینار در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی با سخنرانی بهروز فروتن، نخستین کارآفرین برتر ایران و سید احمد طباطبایی مشاور عالی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در روز سه‌شنبه در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش به منظور ارائه راهکارهای نوین کارآفرینی و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری و ایجاد فضای تعامل و همکاری بین فعالان عرصه‌های مختلف جامعه برگزار می‌شود.

مدیرعامل موسسه آموزشی پدیده‌تبار گفت: این همایش با موضوع کارآفرین کیست، کارآفرینی چیست؟ هنر ایستادگی، استاندارد پدیده پیشرفت در کشاورزی، صنعت، خدمات و تمامی عرصه‌های جامعه برگزار می‌شود که تجلیل از برخی کارآفرینان، صنعتگران، تعاونی‌ها، بازرگانان و نخبگان از بخش‌های جنبی این سمینار است.

حبیبی‌تبار ادامه داد: این سمینار با همکاری‌ دستگاه‌هایی چون سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی اراک، شرکت شهرک‌های صنعتی، جهاد دانشگاهی، سازمان ورزش و جوانان، استاندارد و... برگزار می‌شود.

مدیرعامل موسسه آموزشی پدیده‌تبار همچنین از برگزاری همایش پولشویی و راه‌های مبارزه با پولشویی در اراک خبر داد و گفت: این همایش با محوریت ضرورت مقابله با پولشویی، اقدامات بین‌المللی برای جلوگیری از پولشویی، برنامه جهانی سازمان ملل برای پولشویی، اصول اساسی مبازره با پولشویی و نگاهی به وضع موجود پولشویی در ایران در ماه آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87006/خ30/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول