اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز خبر داد

ارائه خدمات رایگان به امور درگذشتگان

شهردار شیراز گفت: ارائه خدمات به درگذشتگان تا اطلاع بعدی در تمام مراحل تدفین در آرامستان بهشت احمدی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

ارائه خدمات رایگان به امور درگذشتگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر حوزه ریاست شهردار این شهر، علیرضا پاک فطرت در بازدید از آرامستان جدید شیراز با بیان اینکه شرایط مناسبی برای ارائه خدمات در این مجموعه پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: شهرداری شیراز تلاش می‌کند در تمام جوانب با پشتیبانی شورای اسلامی شهر شیراز بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند.

وی با اشاره به تقاطع غیرهمسطح ورودی مجموعه آرامستان بهشت احمدی، گفت: این تقاطع غیرهمسطح مراحل نهایی آماده‌سازی و تکمیل را طی کرده که دسترسی به مجموعه را با ایمنی و امنیت کامل تأمین می‌کند.

وی افزود: سردرب این مجموعه با رویکردی آرام‌بخش و معنوی در ورودی این مجموعه احداث می‌شود.

شهردار شیراز به نقش اساسی و زیربنایی بزرگراه کنارگذر شرقی بر ترافیک کل شیراز به ویژه شرق و شمال این شهر اشاره کرد و افزود: با همت مضاعف و جهادی دستگاه‌های متولی، شاهد افتتاح تمام پروژه‌های ترافیکی منتهی به آرامستان بهشت احمدی باشیم.

پاک فطرت با بیان اینکه دسترسی به آرامستان بهشت احمدی از نقاط مختلف شهر امکان‌پذیر است، گفت: با احداث کامل کنارگذر شرقی شیراز، دسترسی به این مجموعه کمتر از 10دقیقه از بزرگراه‌های سرداران، امام رضا(ع)، کمربندی اکبرآباد و بزرگراه خلیج فارس صورت می‌گیرد.

وی ابراز داشت: اکنون تلاش می‌کنیم با هماهنگی خوبی که برقرار شده است بتوانیم مسیرهای مناسبی از برخی از محورها به ویژه از تونل سعدی، بلوار نیستان و دروازه قرآن به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار شیراز در ادامه با اعلام این خبر که ارائه خدمات به متوفیات تا اطلاع بعدی در تمام مراحل تدفین در آرامستان بهشت احمدی به صورت رایگان صورت می‌گیرد، ادامه داد: بهترین شرایط برای ارائه خدمات در این مجموعه برای ارائه صورت گرفته که مورد استقبال نیز واقع شده است.

پاک فطرت با درخواست از مجموعه‌های دیگر برای همکاری در راه‌اندازی کامل این آرامستان، گفت: دارالرحمه شیراز به مجموعه‌ای فرهنگی با اولویت برخورداری معنوی تمام هم‌میهنان از آرامگاه‌های مطهر شهدا تبدیل می‌شود.

وی افزود: تا اطلاع بعدی حتی تا پس از بهره‌برداری کامل از آرامستان بهشت احمدی خدمات به افرادی که از گذشته در دارالرحمه آرامگاه‌هایی را خریداری کرده‌اند صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول