اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 8 ماه امسال صورت گرفت

خرید توافقی بیش از 12 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در تاکستان

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان تاکستان گفت: در هشت ماه امسال بیش از 12 هزار و 760 تن انواع محصولات کشاورزی در سطح این شهرستان به صورت توافقی خریداری شده است.

خرید توافقی بیش از 12 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در تاکستان

علی‌محمد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری شبکه تعاون روستایی به دلیل مردمی بودن در تولید و توزیع یکی از نقاط برجسته نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم به خصوص روستاییان، اقدامات مهمی از ابتدای سال جاری در سطح شهرستان تاکستان صورت گرفته است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان تاکستان بیان کرد: توزیع بیش از سه هزار و 750 تن انواع کود شیمیایی، توزیع 70 هزار لیتر انواع سموم شیمیایی و توزیع بیش از شش میلیون و 200 هزار لیتر سوخت در هشت ماه امسال از جمله این اقدامات است.

حیدری به توزیع بذور و آرد روستایی در این مدت اشاره کرد و گفت: طی این مدت 366 هزار کیلوگرم انواع بذور اصلاح شده و سه میلیون و 539 هزار و 640 کیلوگرم آرد روستایی توزیع شده است.

به گفته این مسئول در این مدت از سوی شبکه تعاون روستایی شهرستان تاکستان میزان چهار میلیون و 697 هزار و 800 کیلوگرم آرد شهری بین نانوایی‌های این شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: تاکنون سه هزار و 600 نفر زیر پوشش بیمه روستاییان و عشایر قرار دارند که برای بیمه تکمیلی آنان نیز در حال رایزنی هستیم.

حیدری در ادامه سخنانش به برنامه های آینده این اداره  اشاره کرد و گفت: احداث کارگاه جعبه‌سازی، احداث بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و احداث یک مجتمع نانوایی از جمله این برنامه‌هاست.

این مسئول همکاری و مساعدت مسئولان ملی و استانی را در اجرای برنامه‌های شبکه تعاون روستایی و خدمات‌رسانی بیشتر به مردم در این شهرستان را خواستار شد.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول