اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس:

رمز موفقیت دانشجویان حرکت در مسیر ولایتمداری است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: امروزه رمز و کلید موفقیت دانشجویان، حرکت در مسیر ولایت و ولایتمداری است.

رمز موفقیت دانشجویان حرکت در مسیر ولایتمداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از دفتر نماینده مردم بوشهر در مجلس، عبدالکریم جمیری در پیامی به مناسبت روز دانشجو آورده است: روز دانشجو روز تبلور اندیشه‌های نو و ارج نهادن به قلم علم وایمان و جوهر اندیشه‎های ناب اسلامی است، 16 آذر یادآور خاطرات کسانی است که « پارسایان دشت شب‌اند و شیران بیشه روز»

در این پیام آمده است: 16 آذر، جلوه‌ای روشن از مقاومت و ایستادگی دانشجوی آگاه و مسلمان در برابر سلطۀ خارجی و استبداد داخلی است، روز بزرگی که نقطۀ عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت آزادی‌خواه ایران شد.

در پیام نماینده بوشهر در مجلس به مناسبت روز دانشجو آمده است: جنبش‌های آزادی‌خواهانه در دانشگاه‌ها نقش عمده‌ای را در سرنوشت این کشور و به ویژه در به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامی داشته است، موفقیت‌های پی در پی دانشجویان، پیشرفت و تعالی علوم در عرصه‌های مختلف را موجب شده است و نقش آنها را در بصیرت‌افزایی به جامعه اسلامی و حتی بین‌المللی و تأثیر آنها را در بیداری اسلامی نمی‌توان نادیده انگاشت.

این پیام می‌افزاید: امروزه رمز و کلید موفقیت دانشجویان، حرکت در مسیر ولایت و ولایتمداری است، دانشجویان با تکیه بر سلاح قدرتمند علم و ایمان و حرکت بی‌وقفه در مسیر دانش و پژوهش با برنامه ریزی صحیح اسلامی روز به روز قله‌های ترقی و تعالی را طی خواهند کرد.

در این پیام آمده است: 16 آذر که نماد مقاومت دانشجویان در برابر خودخواهان کوردل تاریخ است را گرامی می‌دارم و از خداوند منان برای این قشر عزیز و به ویژه دانشجویان بصیر استان دلاورخیز بوشهر سربلندی روزافزون را خواهانم.

انتهای پیام/66006/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول