اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان

چهلمین روز شهادت مرزبان شهید پژمان شاهونوند در اندیمشک برگزار شد

مراسم چهلمین روز شهادت مرزبان شهید پژمان شاهونوند از شهدای حادثه تروریستی سراوان استان سیستان بلوچستان در اندیمشک برگزار شد.

چهلمین روز شهادت مرزبان شهید پژمان شاهونوند در اندیمشک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، مردم و مسئولان اندیمشکی یاد و خاطره مرزبان شهید پژمان شاهونوند را در چهلمین روز از شهادتش گرامی داشتند.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان محلی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پیش از ظهر امروز در گلزار شهدای اندیمشک و در جوار شهدای گلگون کفن این شهرستان انجام ‌شد.

در آیین چهلمین روز شهادت مرزبان شهید پژمان شاهونوند مردم قدر‌شناس اندیمشک به همراه جمعی از مسئولان محلی، شاخه‌های گل بر مزار این جوان شهید نثار کردند و یادش را گرامی داشتند.

در این مراسم همچنین آیاتی از کلام الله مجید توسط اقشار مختلف مردم قرائت و ثواب آن به روح ملکوتی شهدای دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهید پژمان شاهونوند اهدا شد.

به مناسبت چهلمین روز شهادت مرزبان شهید پژمان شاهونوند مراسم دیگری نیز با حضور اقشار مختلف مردم در منزل شهید واقع در کوی لور شهر اندیمشک برگزار شد.

در این مراسم که جمع زیادی از مردم شهیدپرور و جوانان غیور اندیمشکی حضور داشتند، حاضران از مقام شامخ جوان برومند دیار خود شهید پژمان شاهونوند تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، مرزبان شهید پژمان شاهونوند در سال 1369 در اندیمشک دیده به جهان گشود که پس از اخد دیپلم، برای خدمت‌رسانی به کشور خود وارد مرزبانی شد.

این جوان اندیمشکی روز جمعه دوم آبان ماه سال 1392 در درگیری مرزبانان هنگ مرزی سراوان در استان سیستان و بلوچستان با اشرار مسلح به همراه چند تن از همرزمان مرزبانش از جمله شهید احمد لنگری از بجنورد، سرباز وظیفه شهید محمد صادقی‌نژاد از قوچان، شهید محمد قرایی، شهید امید پارادال، شهید امین آبراش، شهید مهدی عارفی، شهید حامد عبدالهی، شهید مهدی زبردست، شهید حمید لزگی، شهید سعید فتنقریی، شهید مسعود معصومی، شهید سید علی سیادت و شهید محمد سلیمانی به شهادت رسید.

پیکر پاک مرزبان شهید پژمان شاهونوند با حضور کم نظیر مردم قدر‌شناس شهرهای مختلف استان خوزستان به ویژه اندیمشک، شوش دانیال، دزفول، حسینیه و الوارگرمسیری در بعدازظهر روز دوشنبه ششم آبان سال 1392 تشییع شد و پس از انجام این مراسم، در گلزار شهدای شهر یک هزار شهید اندیمشک در کنار دیگر شهیدان گلگون کفن آرام گرفت.

انتهای پیام/72010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول