اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردبیل برگزار می‌شود

یادبود شهید مهدی مرادی در حسینیه ثارالله

یادبود سومین روز شهادت پاسدار شهید مهدی مرادی فردا از ساعت 9:30 صبح در حسینیه ثارالله اردبیل آغاز می‌شود.

یادبود شهید مهدی مرادی در حسینیه ثارالله

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: دیشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن عسگری (ع) شهرک زرناس مراسم ختم شهید مهدی مرادی برگزار شد و قرار است فردا نیز از ساعت 9:30 تا 11 صبح در حسینیه ثارالله سومین روز شهادت این فرزند رشید و تکاور لشگر اسلام با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شود.

فرهنگ مستعد تصریح کرد: این شهید والامقام که در مرزهای شمال‌غرب کشور و در رفع تهدیدها و برخی از عملیات‌های خرابکارانه منافقان و ایادی استکبار به درجه رفیع شهادت رسیده از تکاوران سلحشوری بود که همیشه با خلق و خویی که برگرفته از معنویت و عبودیت الهی بود در جمع رزمندگان حاضر شده و به عنوان پاک‌ترین فرزند این استان در صحنه دفاع از ارزش‌ها دلاورانه اقدام کرد.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و قرآن هیچ وقت آرامش و امنیت را برای این ملت و کشور نخواستند بلکه همیشه سعی کردند با کارشکنی و حربه‌های نیرنگ‌گونه جلوی حفظ اسلام، قرآن و ارزش‌های آن را بگیرند.

مستعد اضافه کرد: رزمندگان سلحشور اسلام و مرزداران غیرتمند با حضور در مناطق مرزی سعی می‌کنند تا از کیان این نظام حفاظت کنند به طوریکه دلاورمردان تیپ 37 حضرت عباس (ع) سال‌هاست در منطقه شمال‌غرب و مرزهای کردستان و آذربایجان‌غربی حضور یافته و با اشرار و گروه‌های ضد انقلاب به ویژه پژاک، حریم‌دار دستاوردهای انقلاب هستند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما در مسیر آرمانی خود حتی شهدای بیشماری را نیز تقدیم اسلام و قرآن کردیم که همه این افتخار برای خطه اردبیل و مردم دلاور آن است که لحظه‌ای حاضر نیستند از خط امام، شهدا و ولایت غافل شده و نسبت به آن قصور و کوتاهی داشته باشند.

وی شهادت را بزرگترین سرمایه اسلام و انقلاب اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: ما از امام حسین (ع) آموخته‌ایم که نباید در برابر ظلم و تعدی کوتاه آمد بلکه با ظالمان و جباران روزگار مبارزه و مقابله کرده و پوزه آنها را به خاک مالید.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان یاد و خاطره دو شهید والامقام تیپ حضرت عباس (ع) در مناطق مرزی شمال‌غرب را حسین آخربین و مهدی مرادی گرامی داشت و گفت: ما همچنان با عزمی راسخ در این مناطق حاضر هستیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن کوچکترین حرکتی را در مرزها با هدف خرابکاری انجام دهد.

شهید مهدی مرادی متولد 1367 و دانشجوی رشته حقوق پیام نور اردبیل بود که در عملیات گشت و مراقبت و برقراری امنیت در مناطق مرزی شمال‌غرب کشور و در دفع تهدیدات گروه‌های ضد انقلاب و پژاک در منطقه پیرانشهر ندای حق را لبیک گفت و شربت شهادت را نوشید.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول