اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی

نیروهای مسلح خوزستان پیکر شهید پژمان شاهونوند را بدرقه کردند

به منظور انتقال به زادگاه، مراسم بدرقه پیکر شهید پژمان شاهونوند با حضور پرسنل نیروهای مسلح خوزستان مستقر در اهواز انجام شد.

نیروهای مسلح خوزستان پیکر شهید پژمان شاهونوند را بدرقه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صبح امروز مراسم بدرقه شهید پژمان شاهونوند از شهدای حادثه تروریستی سراوان استان سیتان و بلوچستان در اهواز برگزار شد.

در این آئین نورانی جمعی از پرسنل نیروی انتظامی، لشکر 92 زرهی خوزستان، مرزبانی و راهنمایی و رانندگی حضور داشتند که پیکر شهید پژمان شاهونوند برای انتقال به اندیمشک بدرقه شد.

فرمانده لشکر 92 زرهی خوزستان، فرمانده انتظامی خوزستان، معاونت راهنمایی و رانندگی خوزستان و مسئول عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان نیز در این مراسم حضور داشتند.

پیکر شهید پژمان شاهونوند پس از برگزاری مراسم وداع پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی خوزستان برای انتقال و تشییع به زادگاهش بدرقه شد.

در این مراسم مسئولان انتظامی و مرزبانی خوزستان و جمعی از خانواده‌های شهدا حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پیکر شهید پژمان شاهونوند که در درگیری با اشرار مسلح در مرز سراوان در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود شب گذشته به اهواز منتقل شد.

مرزبان شهید پژمان شاهونوند در سال 1369 در اندیمشک دیده به جهان گشود و چند سال بود که برای خدمت‌رسانی به کشور خود وارد مرزبانی شده است.

این جوان اندیمشکی جمعه دوم آبان ماه در درگیری مرزبانان هنگ مرزی سراوان در استان سیستان و بلوچستان با اشرار مسلح به همراه همرزمان مرزبانانش به شهادت رسید.

انتهای پیام/72010/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول