اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز ماه صفر صورت گرفت

دیدار فرماندار قرچک با خانواده شهید مهدی حسین‌پور

فرماندار شهرستان قرچک همزمان با ماه صفر با خانواده شهید پاسدار مهدی حسین‌پور دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار فرماندار قرچک با خانواده شهید مهدی حسین‌پور

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی صبح امروز به‌همراه محمد کشاورز مشاور فرماندار و مسئول امور ایثارگران فرمانداری قرچک، مجید رضایی دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار و محمد توحیدی معاون امور استان‌ها جمعیت، محمد فتحی دبیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار جنوب شرق استان تهران با حضور در منزل شهید مهدی حسین‌پور با خانواده وی دیدار کرد و گفت‌و‌گو کردند.

فرماندار شهرستان قرچک در این دیدار خانواده شهدا را سرمایه کشور دانست و از آنان به‌دلیل صبر و استقامتی که همواره در زندگی خود پیشه می‌کنند، تقدیر کرد.

رضا ریاحی خانواده شهدا را نمونه بارز ایثار عنوان کرد و خدمت به آنان و دیدار با آن‌ها را افتخاری بزرگ برای تمام مسئولان نظام دانست.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان را بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت دانست و افزود: یاد شهدا اشاعه‌دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است و دلجویی و دیدار با خانواده شهدا، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

این گزارش حاکی است، در پایان این دیدار با اهداء لوح یادبودی از خانواده شهید مهدی حسین‌پور تجلیل به‌عمل آمد.

گفتنی است شهید مهدی حسین‌پور از استادان گردان‌های هوایی صابرین بود که تبحر خاصی در رشته‌های کایت، چتر بازی، سقوط آزاد و فاراموتور داشت که چندی پیش بر اثر سانحه‌ای که در حین آموزش یگان‌های هوایی رخ داد به فیض عظیم شهادت نائل و پیکر پاکش در قطعه پنجاه شهدای بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

انتهای پیام/2462/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول