اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف مردم انجام می‌شود

چهلمین روز شهادت مرزبان شهید پژمان شاهونوند در اندیمشک

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک از برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت مرزبان شهید پژمان شاهونوند از شهدای حادثه تروریستی سراوان در این شهرستان خبر داد.

چهلمین روز شهادت مرزبان شهید پژمان شاهونوند در اندیمشک

نورالله میرعالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت مرزبان شهید پژمان شاهونوند در اندیمشک برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان محلی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام می‌شود.

به گفته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک، مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت مرزبان شهید پژمان شاهونوند روز پنج شنبه 14 آذر ماه برگزار خواهد شد و مردم و مسئولان اندیمشک یاد و خاطره این فرزند دلیر خود را گرامی می‌دارند.

وی اضافه کرد: این مراسم از ساعت 15 از منزل شهید شاهونوند واقع در کوی لور اندیمشک آغاز خواهد شد و پس از آن مردم و مسئولان حاضر در مراسم، به سمت گلزار شهدا حرکت خواهند کرد.

میرعالی در ادامه از همه مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه جوانان اندیمشکی خواست به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا در مراسم چهلمین روز شهادت مرزبان شهید پژمان شاهونوند حضور یابند.

وی در ادامه به تشییع باشکوه پیکر پاک مرزبان شهید پژمان شاهونوند در اندیمشک خبر داد و گفت: این مراسم با حضور کم نظیر مردم قدر‌شناس در روز ششم آبان برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک تصریح کرد: پس از انجام مراسم تشییع پیکر شهید پژمان شاهونوند در گلزار شهدای اندیمشک در کنار دیگر شهدای این شهر آرام گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، مرزبان شهید پژمان شاهونوند در سال 1369 در اندیمشک دیده به جهان گشود و چند سال بود که برای خدمت‌رسانی به کشور خود وارد مرزبانی شده است.

این جوان اندیمشکی جمعه دوم آبان ماه در درگیری مرزبانان هنگ مرزی سراوان در استان سیستان و بلوچستان با اشرار مسلح به همراه چند تن از همرزمان مرزبانش از جمله شهید احمد لنگری از بجنورد، سرباز وظیفه شهید محمد صادقی‌نژاد از قوچان، محمد قرایی، امید پارادال، امین آبراش، مهدی عارفی، حامد عبدالهی، مهدی زبردست، حمید لزگی، سعید فتنقریی، مسعود معصومی، سید علی سیادت و محمد سلیمانی به شهادت رسید.

انتهای پیام/72010/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول