اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دوران دفاع مقدس

شرکت مخابرات خوزستان 22 شهید تقدیم کرده است

مسئول واحد ایثارگران شرکت مخابرات خوزستان از شهادت 22نفر از پرسنل این شرکت در دوران دفاع مقدس خبر داد.

شرکت مخابرات خوزستان 22 شهید تقدیم کرده است

محمدابراهیم نویدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس 22 نفر از پرسنل شرکت مخابرات خوزستان به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: سردار بیسیم چی شهید جاویدالاثر عبدالرحمان عظیمیان و سردار بیسیم چی شهید بهمن قبادی 2 تن از شهدای شاخص شرکت مخابرات خوزستان هستند که هر 2 نفر آنها مسئول اداره مخابرات شهرستان آبادان بوده اند و در نبرد حق علیه باطل شربت گوارای شهادت را نوشیده‌اند. 

 

 

مسئول واحد ایثارگران شرکت مخابرات استان خوزستان شهید عبدالرضا قنواتی، شهید عبدالرضا روغنی زادگان، شهید عبدالحمید زرین جو، شهید عزیزالله نجفی و شهید جاسم برشوی را از دیگر شهدای والامقام این شرکت معرفی کرد که در دفاع جانانه از دین و وطن به شهادت رسیده‌اند.

به گفته وی، شهید علی اکبر علی نقی ترابی، شهید احمد علاقه‌مند، شهید علی گودرزی، شهید حاتم عبداللهی، شهید رضا رنجبر، شهید غلام پیرمند و شهید قدرت الله سعیدی فر از دیگر شهدای گرانقدر شرکت مخابرات استان خوزستان هستند که در دفاع مقدس با دشمن بعثی جنگیدند و به خیل شهیدان پیوستند.

نویدی در ادامه به اقدامات شرکت مخابرات استان خوزستان به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اشاره کرد و گفت: سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا به صورت دوره‌ای و در طول سال از برنامه‌های مهم ما است.

وی در ادامه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر شرکت مخابرات استان خوزستان یادواره‌ای در سال گذشته با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.

مسئول واحد ایثارگران شرکت مخابرات استان خوزستان بیان کرد: امسال نیز جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا، یادواره دیگری نیز برگزار شد.

وی افزود: این یادواره با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان، رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس شرکت مخابرات استان خوزستان صورت پذیرفت.

انتهای پیام/72010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول