اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هلال‌احمر مازندران:

هلال احمر مازندران رتبه دوم موقوفات کشور را دارد

مدیرکل هلال‌احمر مازندران گفت: مازندران بعد از کرمان رتبه دوم موقوفات کشور در هلال‌احمر را دارد.

هلال احمر مازندران رتبه دوم موقوفات کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، مهدی ولی‌پور امشب در نخستین همایش تجلیل از خیران و داوطلبان هلال احمر نکا در سالن ارشاد، اظهار داشت: هلال‌احمر بعد از اوقاف و امور خیریه که سردمدار موقوفات کشور است، دارای بیشترین موقوفات است که توسط داوطلبان و خیران هبه شده است.

وی افزود: اساس کار جمعیت هلال‌‌احمر خدمت داوطلبانه بوده و حلقه اتصال نیاز، نیازمندان و توان توانمندان است.

مدیرکل هلال‌احمر مازندران ادامه داد: وظایف ما در هلال احمر براساس اساسنامه تعریف شده است، بنابراین در مراحل بحرانی و حوادث در خط مقدم کمک‌رسانی هستیم.

ولی‌پور خاطرنشان کرد: در مواقعی هم که با حادثه روبرو نیستیم حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: مازندران استانی حادثه‌خیز است و با توجه به حوادث سیل،زلزله رانش زمین و آتش‌سوزی در این استان هلال‌احمر مازندارن با تمام توان زیرساخت‌های امداد و نجات را تقویت کرده است.

مدیرکل هلال‌احمر مازندران با اشاره به اینکه ساختمان فعلی هلا‌ل‌احمر نکا نیز ساختمان مسکونی است، یادآور شد: ساخت ساختمانی برای پیشرفت امور محوله هلا‌ل‌احمر از جمله ضرورت‌های لازم این شهرستان است که امیدواریم در دستور کار قرار گیرد.

ولی‌پور گفت: رعایت اصول هفت‌گانه بی‌غرضی، بی‌طرفی، استقلال، خدمات داوطلبانه، بشردوستی، یگانگی و جهان‌شمولی از جمله مسائلی است که توسط تک‌تک افراد فعال در هلا‌ل‌احمر رعایت می‌شود.

وی با اشاره به ساخت پایگاه امداد و نجات در شهرک صنعتی نکا و در جاده بهشهر و نکا، عنوان کرد: این پایگاه نیز به همت خیر نکایی در حال ساخت است که امیدواریم با تکمیل آن بخش زیادی از مشکلات ما حل شود.

امام جمعه نکا نیز در سخنانی با بیان اینکه کار خیر و انفاق باید با سرعت و بدون فوت وقت انجام شود، یادآور شد: هر چه انفاق در جامعه بیشتر صورت گیرد خیرات و مبرات بیشتری حاصل می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی بیان داشت: اهل خیر باید در تمام مواقع برای پیشرفت شهر تلاش کنند و یکی از بسترهای خیر جمعیت هلا‌ل‌احمر است.

وی از خیران و افراد فعال در هلا‌ احمر به عنوان فعالان خیر نام برد و گفت: اساس کار جمعیت هلال‌‌احمر خدمت داوطلبانه است و لذا باید قدردان این گروه رد انجام کارهای خیر باشیم.

رئیس هلال احمر شهرستان نکا نیز با تجلیل از کمک خیران و داوطلبان، گفت: مجمع خیران هلال احمر نکا بهترین پشتیبان ما در کارهای عام‌المنفعه بوده است که باید قدردان اعضای فعال آن باشیم.

حسین حیدری ادامه داد: مجمع خیران هلال احمر نکا در سال‌جاری در شهرستان فعال شده است و رسیدگی به وضعیت افراد بی‌بضاعت،شناسایی افرادی که شایسته کمک هستند،کمک در ساخت و ساز روستاها،توزیع کالا در روستاها،توزیع لوازم التحریر و... سرلوحه کارها این مجمع است.

به گزارش فارس، در این مراسم از 10 خیر و داوطلب نمونه شهرستان نکا تجلیل شد.

انتهای پیام/86002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول