اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر کشور:

اساس فعالیت‌های هلال‌احمر بر پایه انسان دوستی است

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر کشور گفت: چیزی که پایه و اساس جمعیت هلال‌احمر را تشکیل می‌دهد فعالیت‌های انسان دوستانه و عام‌المنفعه است.

اساس فعالیت‌های هلال‌احمر بر پایه انسان دوستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وحید قبادی‌دانا عصر امروز در نشست با دبیران کانون‌های طلاب، روستایی و جوانان دانشجویی اظهار داشت: وظیفه تشکیلات سازمان هلال‌احمر کمک‌رسانی به آسیب‌‌دیدگان ناشی از جنگ است و مجموعه‌ای دیگر با نام فدراسیون جمعیت‌های هلال‌احمر است که تمامی این تشکیلات را نهضت‌های هلال‌احمر می‌نامند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه هلال‌احمر وابسته دولت و مجموعه خاصی نیست، تصریح کرد: این مجموعه یک مجموعه مستقل است و وظیفه‌ای که ما در امداد و نجات انجام می‌دهیم، کاری است که از طرف دولت به ما محول شده به طوری که یکی از اصول مهم در هلال‌احمر خدمات داوطلبانه است.

قبادی‌دانا در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در بحث هلال‌احمر هدف باید رضای خدا و خدمت به بندگان خدا باشد که یکی از بارزترین خصوصیات داوطلبی این مورد است.

این مسئول اضافه کرد: ما در ارتباط با فعالیت‌های هلال‌احمر نباید از کسی طرفداری کنیم بلکه باید تمام گروه‌های سیاسی برای ما یکسان باشد و نگذاریم فعالیت‌های هلال‌احمر رنگ و بوی خاصی به خود بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تسکین و آرامش بشری، ‌تلاش برای سلامت انسان و تلاش برای صلح و دوستی بین انسان‌ها از جمله مهمترین اهداف فعالیت‌های هلال‌احمر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر یادآور شد: باید فعالیت‌هایی را ساماندهی کنیم که جرقه این فعالیت‌ها در کانون‌های استانی ایجاد شده و نسبت به ایده‌های ارائه شده اعتماد به نفس وجود داشته باشد.

وی در ادامه گفت: اوج از خودگذشتگی را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که فرزندان این مرز و بوم بزرگترین سرمایه خود را در طبق اخلاص قرار داده و برای مردم و این نظام نثار کردند.

قبادی‌دانا در پایان سخنان خود افزود: ما باید در راه اهداف جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم و کاری کنیم تا شرمنده خون شهدا نباشیم.

انتهای پیام/62001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول