اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص کادر فنی تیم ملی سپک تاکرا

ورزشکار قزوینی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا دعوت شد

با تشخیص کادر فنی تیم ملی سپک تاکرا کشورمان، رامین رامندی ورزشکار استان قزوین به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شد.

ورزشکار قزوینی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رامین رامندی که چند سالی می‌شود که در جریان اردوهای آماده‌سازی و دیدارهای بین‌المللی و مسابقات قهرمانی آسیا و جهان تیم ملی سپک تاکرا کشورمان را همراهی می‌کند، این بار هم با دعوت کادر فنی به اردوی تیم ملی نشان داد که مربیان تیم ملی از این بازیکن رضایت لازم و کافی را دارند.

این ورزشکار استان در سه ماه گذشته دو بار به همراه تیم ملی سپک تاکرا کشورمان در مراحل اول و دوم رقابت‌های لیگ جهانی سپک تاکرا حضور داشته است.

اما رامندی این بار به همراه هشت ورزشکار دیگر از سوی کادر فنی تیم ملی سپک تاکرا کشورمان به اردوی تیم ملی دعوت شده است تا خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی سپک تاکرا جهان آماده کند.

تیم ملی سپک تاکرا کشورمان که خود را برای حضور در لیگ جهانی مالزی آماده می‌کند، بدون شک به دنبال این است که عملکرد خوبی را از خود در این دوره از رقابت‌ها بر جای بگذارد و بدون شک این فرصت مناسبی برای رامندی است که بتواند از این موقعیت بهره‌مند شود و خلاقیت‌های خود را یک بار دیگر و این بار در آوردگاه مسابقات جهانی به نمایش بگذارد.

کادر فنی و مربیان تیم ملی بارها در مصاحبه‌ها و گفته‌های خود بر این نکته تأکید داشته‌اند که از وجود آماده‌ترین و بهترین ورزشکاران سپک تاکرا کشورمان برای حضور در تیم ملی استفاده می‌کنند.

همین بهانه‌ای بوده است تا مهدی رضایی سرمربی تیم ملی سپک تاکرا کشورمان حمید جعفری‌پور از فارس، وحید ابراهیمی از مرکزی، پدرام خداداده و مهرداد جعفری از کرمانشاه، ناصر پنق از گلستان، حسین مشکبار و امیر حبیبی از زنجان و امیرخانی از گیلان را به همراه رامین رامندی ورزشکار قزوینی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشورمان دعوت کند.

گرچه هنوز زمان و مکان اردوی تیم ملی سپک تاکرا کشورمان از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص نشده است، اما چیزی که قابل لمس است اینکه رامندی بدون شک با توجه به استعداد و انگیزه‌های بالایی که دارد یکی از نفراتی است که تیم ملی سپک تاکرا کشورمان را در جریان مرحله نهایی مسابقات قهرمانی سپک تاکرا جهان که 23 تا 27 بهمن ماه سال جاری در کشور مالزی برگزار می‌شود، همراهی می‌کند.

البته فدراسیون انجمن‌های ورزشی و مسئولان سپک تاکرا کشورمان از محمد حدادی مربی جوان سپک تاکرا استان به همراه مجتبی کیخا از سیستان و بلوچستان و حسین امیری از خوزستان نیز دعوت کرده‌اند تا در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشورمان در کنار علی رضایی سرمربی تیم سپک تاکرا کشورمان حضور داشته باشند.

انتهای پیام/77004/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول