اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

ورزشکاران از فدراسیون کوهنوردی انتظارات زیادی دارند

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشکاران از فدراسیون کوهنوردی انتظارات زیادی دارند.

ورزشکاران از فدراسیون کوهنوردی انتظارات زیادی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان با تقدیر از رئیس هیئت کوهنوردی سابق استان زنجان اظهار داشت: خلیل علی‌گو به عنوان اسوه صبوری و متانت در مباحث اجتماعی و اخلاقی برای ورزشکاران است.

وی با اشاره به اینکه مسعود بیات‌منش به عنوان تنها کاندید هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان انتخاب شده‌ است، تصریح کرد: هیئت کوهنوردی و سنگ‌نوردی از 10 سال گذشته تا به امروز جایگاه خوبی داشته و افتخار خوبی نصیب استان کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه اعضای هیئت با همکاری همدیگر جزو نمونه‌های استان زنجان بوده است، افزود: با توجه به این دستاوردها انتظارات مردم نیز بالا رفته و انتظار صعودهای بیشتری را دارند.

این مسئول ورزشی با اشاره به اینکه هیئت وظیفه نظارت برنامه‌های اعضا را بر عهده دارد، گفت: همه برنامه‌ها باید طبق قانون هیئت بررسی و اجرا شود.

رحمانی با تاکید بر اینکه رئیس مجمع باید پاسخگوی کوتاهی‌های صورت گرفته باشد، گفت: ورزشکاران از فدراسیون کوهنوردی انتظارات زیادی دارند.

وی ادامه داد: امید است اعضای فدراسیون با قوت و همت بیشتری ادامه‌دهنده راه مسئولان گذشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه ورزشکاران باید از وضعیت موجود راضی نباشند، گفت: در صورت رضایت از وضعیت موجود قطعاً دیگران سرعت بیشتری داشته و سبقت می‌گیرند.

این مسئول ورزشی با اشاره به اینکه فرد منتخب در فدراسیون باید آشنایی کامل با ورزش کوهنوردی و سنگ‌نوردی داشته باشد، تصریح کرد: استان زنجان از ظرفیت‌های خوبی در این امر برخوردار است.

رحمانی با اشاره به اینکه رئیس هیئت کوهنوردی با استفاده از همه ظرفیت‌های استان به ویژه آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و نیروهای مسلح استفاده کند، اظهار داشت: امید است وضعیت ورزش استان روز به روز بهتر شود و موفقیت‌های بیشتری نصیب استان شود.

انتهای پیام/73008/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول